Krampfadern im Intimbereich

allyally

200

bearbeitet 6. Oktober, 08:35 in Schwangerschaft
Kennt das jemand von euch? Ich habe im intimbereich, auf der linken seite einen richtigen „gnübbel“ von Krampfader. Wenn ich lange zeit am selben ort stehe, schmerzt es extrem, meist pulsiert es trotz absitzen dann noch nach. Das es das gibt ist normal, das weiss ich.
Nun habe ich aber entdeckt, das die linke hügel seite total geschwollen ist, ist das auch normal?!
Ich habe schon medis bekommen und ne kühlcrene gegen die ader, aber was tun gegen diese schwellung…

Kommentare

  • Hey! Ich habe genau das Gleiche! Auch einen Knubbel und geschwollene Seite. Meine FA sagte, ich solle Kompressionsstrümpfe tragen. Seither ist der Schmerz erträglicher, aber es sieht schrecklich aus! Was für Medis hast du genommen?
  • Ich benütze scho stützstrümpf, das hilft geg de bereich nöd. D Medikamente heissed myrtaven oder so🙈
  • Halli hallo. Ich sälber han sie nid im intimbereich sonder ide chnüwchele. Aber mini besti fründin het das gha und s einzig wo bi ihre gnützt het isch gebäre🤷‍♀️ alles anderi isch erfomglos gsi, sie hät rächt drunder glitte. Scho nach churzer ziit stah isches nimä gange. Ich hoffe du findisch eppis wo nützt. Alles gueti dier
  • Ja das het mini FA au gmeint, swird ned besser bis zur Geburt🙈 mier helfed d‘Kompressionsstrümpf, han au Schmerze aber einiges weniger☺️
  • Ich ha mini ca 10 Tag vor de Geburt übercho, cha nur sege so schnell we si cho isch so schnell isch so wieder weg gsi.
  • Du machsch mer sehr Muet😍
  • I has o gha u ha viu küehlet u bei ufe ghäbt. Stützstrümpf hei o nid gholfe.
    I ha när no hamamelishydrolate kouft us direkt usem kühlschrank drufgsprayt, das het o ghuufe lindere.
    Eifach ufpasse faus dr rassieret, mini FA het mr gseit lieber mit dr schäri chli stutze wüu weme sech mit dr rasierklinge schnit, blüetets wi sau😬
  • Ah i bi mir si si o ersch nach dr geburt ganz wäg.
  • ich han das au gha ide zweite ss han leider nix chene degege mache chan dir nur sege es ish unagnehm aber nach de geburt verschwindets🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum