Ovus

Hello mädels da bini wieder


e kurzi frog esches normal das Ovus wieder stiget? Die zwei untere eine esch a morge und der anderi öpe uf die 3, min postive ovu esch ZT11 gsieh also 2 Oktober93jkxwwcbihr.jpg

Kommentare

  • Weme schwanger isch chas stigä aber isch niä ä garantie 🙈
  • Sorry ha nomol glueget und a zt 14 chas glaub nonig stige weme schwanger isch
  • @•Elefäntli• wükii aber wieso stiegs den bi mir
  • due di mol infomiere Orakeln mit Ovus test 👍🏻🙏🏻
  • @•Elefäntli• habe schon darüber gelesen aber ma chan ned druf gah imfal
  • Bi mier sinds gäg ändi zyklus wieder positiv gsi, s ergäbniss drus isch jetz 1.5 jährig😄 isch aber erst bi zt 21 oder so gsi
  • @minggi ach wüki ich luege mal wies use chunt
  • Jo genau isch nie ä garantie wini obe gschriebe han 😉 cha dir nö witer helfe
  • •Elefäntli• aber danke dir trotzdem :)
  • Es git verschiedeni Gründ
    -Hormone
    -Zu sensieble Test
    -Schwanger 🍀-mengisch nimt de Follikel nur en alsuf und springt den doch erst später.

    Gnauers Ergebnis wär mit Tempi messe. Ovus sind halt nie e Garantie für en würkliche Eisprung. Hoff aber jetzt glich das es bi dir igschlage het🥰🙏
  • Sind das anderi Tests? Oder nöd vo de gliche Serie? Das wär au e Möglichkeit warums anderst azeigt. Für mich isch aber ganz klar ZT 10/11 positiv den isch je nach dem de ES ZT12/13/14
  • @Zireael di zwei untere sind anderi test vo David Ovus heisses und die obere sind mit em set woni postet ha de beurer pearl set , ha hüt e nomol eis gmacht esch wieder abe gange lut (premom App) jah es zeigt scho eidütig ZT 10/11 wen er gnau gsprunge esch kei ahnig, ich hoffe eifach dasi bald e positive SSW test i de händ cha halte und das es den au blibt meh möchti nöd😊
  • Ja den chas es geh will jedi Marke anderst stark azeigt. Ich druck der fest Dume das schwanger bisch🍀🥰 freui mi wend bscheid gisch☺️🫶
  • @Zireael jahh gib ufjedefall bscheid😊 und danke dir für dibi hilf
    Zireael
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum