Am Anschlag

allyally

258

bearbeitet 25. 10. 2022, 07:22 in Entwicklung und Erziehung
Liebe mamis

Vlt habt ihr mir einen Tipp.

Wir erziehen Bedürfnisorientoert aber mit gewissen Regeln. Also unsere Tochter (3 JAHRE) kriegt sehr viel Liebe und geduld. Ich lerne immer wieder viel in Büchern etc über die Erziehung. Nun habe ich mich mit dem Thema Wutausbruch begleiten beschäftigt. Sie ist oft wütend wenn man nicht ganz versteht was sie möchte oder ihrer meining nach „falsch spielt“. Ich will dann ihren Ausbruch begleiten. Frage sie was falsch ist. Lasse ihr aber raum wenn sie nicht will. Setze mich in Distanz zu ihr, das sie weiss ich bin da für sie. Sie beruhigt sich aber nicht, solange ich in der nähe bin. Sie weint dann so fest, das sie erbrechen muss. Wenn ich raus gehe, braucht es trotzdem bis zu 20-30 min bis sie sich beruhigt hat. Mum zum Problem:

Ich werde selber sehr wütend, weil ich versuche alles zu machen das sie sich nicht allein fühlt. Und sie lässt mich oft nicht an sich ran. Es verletzt mich auch, weil ich ihr ja helfen will.

Kennt das jemand? Wie könnte ich besser reagieren? Meine Eltern haben mich damals einfach ohne etwas schreiend ins zimmer gestellt und sind gegangen. Trage heute meine Peobleme deswegen mit mir mit. Manchmal würde ich sie aber auch gern einfach wegstellen und sie schreien und weinen lassen.

Bin ich dann böse?
lille_havfrue

Kommentare

  • Was ich wür probiere isch sie dänn wänns so wiit isch nüt zfröge sondern eifach zverstoh, aso weisch so ala ich verstoh dass du hässig bisch wäg däm und däm und das ihre au sägä und wänn sie würklich wett älai si, meistens sägäds dass i däm moment jo nur, wills grad selber nöd wüssed was wänd, aber suscht würi i dä nöchi öpis mache wo sie dich gseht. Vilicht wirsch dänn selber au weniger hässig und halt immer wieder dir sägä sie machts nöd extra, sie cha nöd andersch und brucht ebe unterstützig
  • Meine Tochter ist noch ein Baby, ich kann also nicht aus erfahrung sprechen. Trotzdem möchte ich dir die Bücher von Nora Imlau ans Herz legen. Z.B. meine Grenze dein Halt. Sie ist bedürnfisorientiert und nah an Eltern, Kind und Praxis. Wünsche dir viel Kraft, ich weiss wie hart es ist, wenn das innere Kind getriggert wird💙
    lille_havfrue
  • Ich kenn das sehr guet vo minere Tochter, sie isch ez 3.5 und laht sich i so Situatione au wie nid tröste oder begleite, wenn ich ihri Gfühl spiegle wird sie na hässiger. Mengisch lauft sie au is Zimmer. Ich lan sie den amigs en Moment oder sege au nüt weli s Gfühl han sie brucht den eifach Ziit zum schnell klar cho (also ide Situation weni bi ihre bin) und wenn sie weg gaht, gangi nach 2-3 min zu ihre, aber mache d Tür nid uf und sege dasi im Gang bin und für sie da bin, sie derf eifach cho.
    Was ich für mich „glernt“ han buw beobachtet, welis bi andere im Umgang mit eusere Tochter beobachte, isch: wemer i dere Ziit afangt ufrume oder as Handy gah usw. Gits ihre s gfühl das mer ebe nid zu 100% für sie da isch. Wemer eifach wartet chunt sie und d Situation löst sich schneller uf.
    Bi eus isches ez viel besser wie voreme hakbe Jahr. Sie chan viel besser sege was sie brucht oder wie sies möcht.
    Jasmin_s
  • hend mehr au gha nüt hed meh gnützt sie hed denn fascht täglech soo usbrüch gha.. woo sie sech denn wie nüme gspürt hed.. hend de i de drogerie extra homopathischi tröpfe för sie lo mache und send it akupunktdur 3 x und jetzt esch sie wie usgwächslet… hend etz i 5 woche nurno 2 soo usbrüch gha…🙂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum