Erfahrungen mit Osteopathie bei Baby?

enelaa94enelaa94

144

bearbeitet 4. 11. 2022, 13:09 in Geburt
Hallo Zemme.
Hend ihr erfahrige mit e osteopathie? Da mir e schweri geburt gha hend und mini chli eifach immer no unruhig isch etc het eus Hebamme das empfohle.

Kommentare

  • Hallo, mier sind gsi nach dr geburt, ca mit 1 monet und ich wirds bim 2te chind wieder so machä. Er het nach dem erst richtig trunke. Ich würs empfähle
    Mietteenelaa94
  • Mir sind mit bedne Chind xi und würs uf jede Fall empfehle.
    enelaa94
  • Bin auch mit beiden Kindern kurz nach der Geburt zur Osteopathin. Mit der Kleinen sogar 1 Woche nach der Geburt. Beide waren danach viel entspannter und litten deutlich weniger an Bauchkrämpfen und Blähnungen. Zugleich habe ich mich auch behandeln lassen, da ich durch die Schwangerschaft & Geburt unter Rückenschmerzen und Verspannungen litt. Kann ich also auch dir wärmstens empfehlen.
    enelaa94Eulchen
  • I chas der au nu enpfehle.
    Min sohn hät en schiefe hals gha und bi fast es johr gange.
    Und mit de tochter die hät sich nöd recht dreit mit em kopf. Jetzt gohni amig noch de impfige numol.
    enelaa94Malak
  • Be ou met bed Chend gse ond chascou nor empfälle. Üse Sohn hed vorhär rächt starchi Blähige gha. Nochem Termin esches zwöi-drüü Täg schlemmer worde ond nochhär eifach wäg gseh 😊
    enelaa94
  • übernimt das eigentlich d'Krankekasse?
  • Ja zuesatz
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum