Hallo 🙋♀️
Ich han mit Beikost gstartet und jetzt fanget die volle Windle echt a stinke🤢 Ich han oft ghört das die Windeleimer nüt bringet, find au die Kartusche mega tüür🙄 Falls es aber doch was bringt würis glich kaufe🤣Dusse im Garte stelli mer bi de Sunne au übel vor🙈
ich find scho, dasses was nützt, es stinkt wükli überhaupt nöd😊. mir hend jetzt au nöd en mega türe gno und d nachfüllkassettene chostet eus so ca. chf 30-40 all 3 mönet oder sogar bitz länger.
Also ich find es stinkt trotz windeleimer. Ich bin bitz empfindlich vilicht was de gstank ahgaht. Mier hend jetzt verusse en chübel, schattesitig. Es chömet ez immer all windle grad veruse...
Ig ha ufem balkon e Chline küddersack woni d 💩Windle dri due. Isch für üs am eifachste. Windeleimer hani eine gha und bi überhaup nid zschlag cho demit und gschmöckt hets trotzdem 🥴
das geld git mer au blöder us findi😉. chasches natürli au direkt in en kehricht sack tue, musch eifach wüsse, dasses bi jedem öffne denn bestialisch stinkt, egal ob summer oder winter😅. drum blibt nüt anders übrig, als das dusse zlah. das hesch bim windeleimer nöd und ich bin au sehr gruchsempfindlich. aber ja es isch halt die komfortableri und bitz türeri variante!
Mir hei sone windeleimer ohni kartusche, eifach mit emne 17 L sack drin. So stinkts nid u isch glich di günstegeri variante als mit de nachfüllkartuschene💁🏻♀️Mir heine aber nid im zimmer, sondern im gang mit em katzechistli, dert passt er am beste häre heimer gfunde💩🤭
Ig due d Gagi Windle o ines chräschuseckli zuebinde u denn ufm Balkon i Abfallsack. Ha o ke spezielle Chübu u ha die windle uf ke Fau ir Wohnig wöue ha🤭. Im Summer würdi o nur die chline Abfallsäck näh und den immer grad entsorge wen är voll isch. Das isch ja schnäu passiert😅
@dixi90 Jaa de hani jetzt au kaift, find en Super☺️👍
und dä chunt ohni spezielli kartusche us? han mer grad s'video aglueget und es staht "mit handelsüblichen Müllbeuteln verwendbar" 💁🏼♀️ und denn schmöckt mer nüt? 😮
Also ich ha jetzt au de Chicco und es lüftli chunt scho use wenn mer de Deckel dreht🥲 aber wenn en dusse han gahts jetzt wos kalt isch im Summer gsehts den scho anderst us. 💩 Windle dueni eifach no i sones extra raschelseckli. Aber ja lüftle duets glich.. und es isch immer no erst de Milchbrei/Beikost 💩 wird sicher no schlimmer🫠
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
33
786
169
440
Ich will de Muettermilch💩 wieder zrugg😂!
@minggi Jap ich ghör glaub au zu de empfindlichere sorte🙈🙈
@AnDu88 Wie isches den im Summer?
440
1
786
440
440
860
50
141
77
4
155
440
440
174
440
155
haha stimmt, isch mer au grad ufgange 😂😂😂
155
und dä chunt ohni spezielli kartusche us? han mer grad s'video aglueget und es staht "mit handelsüblichen Müllbeuteln verwendbar" 💁🏼♀️ und denn schmöckt mer nüt? 😮
174
440