Juli-Baby 2023 🥰🍀

_Flor_Flor

1

bearbeitet 12. November, 17:25 in Schwangerschaft
Hallo zusammen :)

Ich habe vor ein par Tagen positiv getestet. Wir erwarten unser erstes Kind.

Ich würde mich gerne mit Frauen austauschen, die auch frisch schwanger sind.

Ich bin wahrscheinlich in der 5. SSW.

Würde mich freuen, wenn sich jemand meldet. :)

Wünsche euch ein schönes Wochenende
budii11

Kommentare

  • Bin auch etwa in der 5 SSW ☺️
  • Heii Budii :)

    Habe bei deinem Beitrag gelesen, dass du sehr müde bist. Wie geht es dir sonst so?

    Ich bin auch seit ca. 2 Tagen extrem müde... Seit heute habe ich auch starke Übelkeit... Zum Glück noch ohne Erbrechen...

    Wegen der Tempi: wann misst du denn?

    Das muss man ja ziemlich strickt immer um die gleiche Zeit messen und mind. 4h geschlafen haben. Mach dich aber mit dem Messen nicht allzu verrückt! Du hast vielleicht ja mal einen anderen Schlafrhythmus und schon ist die Tempi anders.

    Ich habe einen Durchschnitt von 36.90°C.

    Ich habe die "Babeli"-App, die mich "begleitet. Und da kam vor 2 Tagen der Beitrag, man solle sich nicht mit Google verrückt machen 😅 aber ichbin auch so wie du... 🙈


    budii11
  • Hallo zämä, i bi ca. ir 7 Wuche und mir erwarte üses 2. Chind☺️
  • @_Flor hey Flor ☺️ ich bin auch extrem müde und fühle mich nicht so wohl.. flaues Gefühl und Übelkeit aber ohne erbrechen. Bin übrigens ca. Ende 6 ssw. Hatte mich vertan🙈 Herpes an den Lippe bekam ich vor 2 Tagen, denke liegt daran weil das Immunsystem nun arbeitet.

    Fieber messe ich eigentlich gar nicht. Es war so, dass ich dachte, das ich fieber habe weil ich mich so kränklich /angeschlagen fühle. Dann wie ich so bin, google ich alles und wollte wissen wie die Temperatur sein sollte und dann kam ich auf einen Beitrag der sagte, dass unter 37grad zur Sorge sein soll🤷🏼‍♀️ nach 1 Stunde hatte ich dann 37,7.

    Wenn ich mich morgen immer noch so fühle, werde ich dem Arzt anrufen, ob ich mal vorbeigehen kann. Eventuell hab ich zu wenig Eisen oder so? 🙈🙈🤷🏼‍♀️ vielleicht ist es eine Kleinigkeit die mir fehlt und es mir dann bald besser geht und sonst muss ich da wohl durch, aber dann weiss ich auch, dass alles i.O. ist☺️

    Wann hast du den nächsten Termin? War die SS geplant?

    PS. Herzlichen Glückwunsch ☺️☺️🥰
  • @Müüsli Hallo :) dann freu ich mich auf den Austausch. :)

    @Budii:
    Ah oke kein Problem 😅 dann hoffe ich, dass der Herpes schnell wieder weggeht.

    Achso du meintest Fieber messen. Ich dachte, du meinst die Basaltemperatur. Das ist ja was ganz anderes als Fieber. 😉
    Dann hoffe ich, dass du nicht krank wirst. Herbstzeit ist leider berühmt dafür 🙈

    Ich habe am 28.11. den ersten Termin.

    Ist es deine 1. SS?

    Ja, die SS war geplant und wie sieht es bei euch Müüsli und Budii aus, war es geplant?
    budii11
  • Das ist schön🥰 bei mir war sie nicht geplant. 🙈 Aber wir stehen beide dazu und werden unser bestes geben. Ja ist meine 1. SS ☺️ bei dir? Ich hätte auch in der Woche vom 28.11. einen Termin bekommen sollen aber meine Ärztin hat erst am 6.12. einen frei.. Sie arbeitet auch nur Dienstag und Freitag. Eventuell suche ich mir jemand anderes die mehr verfügbar sein kann.
  • Schön, dass ihr da einer Meinung seid. Ist ja nicht selbstverständlich wenn es nicht geplant war. Darf ich fragen wie lange ihr zusammen seid?

    Es ist meine 1. SS.

    (Ich mache sozusagen Übertitel, damit wir den Überblick über den Austausch behalten 😅🙈 Habe ich mal in einem anderen Forum gemacht un gute Erfahrungen gesammelt. Vor allem kann sich dann jede jederzeit einklinken. 😊)

    Paar:
    Wir sind seit 7 Jahre in Paar und wohnen seit 6 Jahren zusammen.

    FA-Termin:
    Hm.. das ist zwar "nur" eine Woche später, aber ich weiss nicht wie geduldig du bist. Ich mache mich ein bisschen verrückt und frage mich, ob ichmir die SS nur einbilde (und die positiven Tests 😅🙈) ich möchte die SS endlich bestätigt haben...

    SS-Anzeichen:
    Ich hatte gestern ziemliches Brustspannend. Heute Nacht konnte ich aber super schlafen und ich merke auch nicht von der Übelkeit, die ich 3 Tage hatte. Ich weiss, dass es nicht täglich gleich ist und trotzdem ist es merkwürdig plötzlich keine Symptome zu haben.. 🙈 aber ich bin ja erst bei 4 6..

    Wünsche euch einen schönen Wochenstart
    Dinky
  • Wie geht es euch? ☺️ ich muss mich morgens übergeben 🙈 seit 2 Tagen aber gegen Nachmittag geht es mir dann besser. Fühle mich auch nicht mehr kränklichen und die Müdigkeit habe ich im Griff 🤭. Freue mich auf den Termin, den ich am 6.12. habe ☺️
  • Mir geht es relativ gut.
    Die Übelkeit ist seit 2 Tage "nur" ein flaues Gefühl im Magen, was mir zuerst Sorgen gemacht hat, aber ich denke, dass die früh genug wiederkommen wird... Bin jetzt 5 2.
    Ich bin dauern müde und meine Brüste Werden immer empfindlicher.

    Ich freue mich auch sehr auf den Termin. Ich glaube bis da wird es für mich noch sehr unreal bleiben. Ich kann immer noch nicht glauben, dass es endlich geklappt hat. 😅🙈
    budii11
  • Hallo zusammen, ich erwarte auch mein 2.Kind ET ist der 3.Juli 🙂Freue mich über Austausch
    budii11
  • Heii Linnea
    Schön. :)
    Wie geht es dir?
  • Die Übelkeit ist bei mir seit der 5ssw recht schlimm :s Ohne Medikamente gehts leider nicht.
    Aber bei meiner ersten Schwangerschaft war es in der 15ssw von einem Tag auf den anderen Weg
    Ich hoffe das es diesesmal auch so ist :D Ansonsten geht es mir super!
    Wie geht es euch allen so?
    Gibt es schon eine Whatsapp Gruppe von den Juli Mamis oder hätte jemand Lust darauf? :)
    budii11
  • @Linnea88 Ech ha au sit de 5ssw schlimme Übelkeit mit erbreche und muess Medis näh. Esch bis etz no ned würkli viel besser. Höt sogar trotz em Medi müsse übergäh 🙈 ech staune emmer weder wie gwüssi Lüt säged, sie vermissets schwanger z sie😂 ech finds etz scho schlimm und bi erst am Ahfang 😫
  • Ech mach mer au mittlerweile Gedanke, ob ech überhaupt gnue Flüssigkeit ha weli ned vel trinke (hani no nie viel) und weni jede Tag 1-2x muss erbeche 🤷🏼‍♀️ ha am 6.12. en Termin bim FA. Würdet ihr abwarte oder id Fraueklinik Spital mal alüte und froge, evtl. chönti notfallmässig verbi?? mine FA hed nie Zit und esch nur 2x id Woche ahwesend
  • D Übelkeit het mi momentan o ziemlech im Griff... Nime iz o Medis, aber würklech frei vo Übelkeit bini nid...

    I muess säge, i ha mi scho uf d SS gfreut, o wenis realisitisch gseh ha u weiss, dass dr Afang u der Schluss happig si 😂 das ir Mitti sig schiins guet. 😂👍

    Mir chöi gärn e WA Gruppe mache zum Ustusche. 😊

    I bi no chli vorsichtig mit zwit dänke, wöui mega Angst ha, da ig ersch ir 7. SSW bi... (Fasch 8.)

    I bi extrem müed u mini BH's gö mir nümm 😅🤦‍♀️

    We me viu erbricht (egal ob ire SS oder nid) sött mä e viu meh trinke zum nid dehydriere.
    Probiert mind. 1.5 L z trinke, 2L wär gloubs besser. Bi aner ke Arzt. Ds isch das wo mir gseit isch worde, wöui zu Blasenentündig neige... 😬🙈
    I trinke eigentlech immer nume Wasser, aber sitt 2 Wuche wirds mir nume schlecht drvo... Trinke iz aube Kamilletee oder Bouillon.. FA het gseit, teune hiuft lauwarms Wasser...
    U we de sehr unsicher bisch, würdi sicher mau alütte u frage.
  • Ou, ha get gmerkt, dassi outomatisch Bärndütsch gschribe ha, woni das vo Budii ha gläse 😅🙈
    @Linnea: Falls wir Hochdeutsch schreiben sollen: einfach melden. 😅😉
  • I ha au sit am Afang mit starker Übelkeit z kämpfe u nimme deswege o Medis. Bi aktuell ir 11. SSW und es wird langsam besser😃 es isch mini 2. SS u bis iz isch alles anders🙃
    Wär ou derbi bire WA Gruppe👍🏻
  • Nei nei schwiizerdütsch isch guet 😀

    @budi11 : ich han momentan au uh Müeh mit trinke nich würgts vor fascht allne flüssigkeite. Probier usezfinde ob der irgend es getränk guet tuet ( bi mir isch es zum Bispiel Sinalco 🤣) und probier immer es paar Schlück z trinke. dem sötsch bi 1 bis 2 Mal Erbreche nöd Dehydriere!

    Ah und übrigens mir isch i de 1.te schwangerschaft au kotzübel gsi und ja immer denkt oh gott das duen mer nüm es 2ts mal ah🤣🙈aber siehe da wo d übelkeit weg gsi isch hanis gliebt schwanger z sie und nachher mega vermisst! Es chömet no schöni ziite woner sicher chönd gnüsse. Nur no chli durehebe s schlecht bessere i de meiste Fäll!

    Weg de whatsapp Gruppe die wo interesse hend chöntet mir e Privatnachricht schicke den chönti eini eröffne.
  • Ech ha Himbeer Sirup entdeckt😂 und das machi de i sonem grosse Bierglas wo glaub e halbe Liter esch mit Eiswürfel😅 das trinki etz zurzit.. Kohlesäure dued mer ned so guet es stosst mer emmer no meh uf als susch scho🙈

    Ech hoffe würkli dass es bald besser wird. Bi vlt au chli e jammeri😂😂 aber gnüsse chanis gar ned bis etz.. Aber es esch scho besser als die letzte Wochene. Hoffe etz dass es nur no besser wird. Vorgester hani mi s letzte mal müsse übergäh.. gester u. höt esch guet gange.

    Ech ha au Täg woni nur am weine bin und irgendwie verzwifled.. wells be mer ja ned en Wunsch gsi esch 😣 und ich das meh oder weniger allei schaffe muess… aber etz sit 2 Täg gahts mer gad guet und i bi motoviert.. Evtl. weg de Hormone? So wie e „Tages-Depression“ 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

    WhatsApp wäri debi, wär cool wenn no anderi debi wäred, de chömer de d Nr. ustusche.

    Wenn hend ihr euchi nöchste Termine?
  • @budii11 oh super das öppis gfunde hesch wod chasch trinke!
    Ja ich find mer dörf au jammere zum Teil gats eim ja als schwangeri würkli elendig 😅 ich han au Tage woni nur chönt weine aber es lohnt sich würkli zum dure hebe.

    Dörfi frage wie du das ällei muesch schaffe? Bisch den älleierziehend? Mini ersti schwangerschaft isch ebe au nöd planet gsi drum frögi...

    Weg de whatsapp Gruppe zurziit wäred mer nur z dritte.
    Ich wär no inere andere Gruppe mit Juli Mamis det hets chli meh lüt drin falls öpper interesse het chönti ja fröge weg em hinzuefüege.

    Ich han hüt en Ultraschalltermin gha und i 2 wuche mueni zum 1. Semester screening
  • @Budii ou super hesch dr Sirup entdeckt! I cha o nüt mit Cholesüüri trinke... Mis Blut besteit iz äuä scho us Kamilletee u Bouillon 😂🙈 aber immerhin trinki ize o meh.
    Auso a de Hormon chas sicher o lige.
    Wieso muesches allei schaffe?
    Hättsch e Kollegin mit dere du chönntisch drüber rede? Viellech hiuft dir das. Wümsche dir viu Chraft.

    I ha Mitts Dezember dr nächscht Termin.

    Wie witt sitt dir nöime?

    Ig bi ab hütt ir 8. SSW.

    @Linnea und isch aues guet gsi hütt bim Termin? Geisch du aube mitem Partner?

    @Müüsli freut mi, dass es besser wird bi dir. :)

    I mache mir durend Sorge, dass doch noch öppis schief geit... Es isch fasch es Wunder, dass es überhoupft klappet het... O weni weiss, dass es haut nid so unwahrschinlech isch bis zur 12. SSW...i hoffe, i schaffes positiver z dänke.. kennet dir das o?
  • @_Flor I kenne das au mit sich Sorge mache. Bi minere erste SS het üs dr Arzt gseit es gäb zu 90% e Fehlgeburt, da ig trotz Spirale schwanger worde bi. Zum Glück isch aber bis am Schluss alles guet gange☺️ I weiss au nid werum, aber iz ir 2. SS ha ig no viel meh angst, dass öppis schief geit. I ha o aktuell e Grippe ufglese und han mega dr Reizhueste. U darum au durend Panik, dass am Baby deswege öppis chönnt passiere. I ha mi nächst Termin leider ersch in 3 Wuche, bis denn heissts abwarte🙃
  • Ja alles guet sowiet bim Termin hüt. Bin jetzt i de 10. Wuche
    Ich mach mir au u viel sorge und han immer Angst vor jedem Ultraschall🙈Au viel ängstlicher als i de 1. Schwangerschaft. Aber ebe positiv denke s chunt ja meistens guet!

    @müüsli: ou gueti Besserig. Gat ja grad chli ume
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum