Schlafsack mit Ärmel?

BASBAS

234

bearbeitet 5. 12. 2022, 13:41 in Babypflege
In 3 Wochen kommt mein Baby auf die Welt. Sollten wir ein Schöafsack mit ärmel kaufen? Oder wie habt ihrs gemacht bei den neugeborenen im winter?

Kommentare

  • Mir hei ohni Ärmel gha u eifach äs langarm Body plus äs Pischi agleit. Aus guete für di baudigi Geburt😍
    Miette
  • Wi Crystal 👍 Aues Gueti
  • ich au wie crystal😊…im spital hend sis au so gmacht gha
  • Mine gross isch es winterbaby (afangs januar gebore) & da hani au immer nur es langarmbody & langarmpyjama agha mit Schlafsack. Wiler denn huufig chalti händ het gha, het mer thebamme nu so chlini pulswärmer empfohle. Das chani also au wermstens empfähle 😉 Er het denn immer schön warmi händ gha.
  • Mier hend en langarm us schurwollfrottee-fleece gha, han s super gfunde
  • Ich bi bis hüt nanig sicher het sie zwarm oder zchalt jedi Nacht isch anderstbi eus🤣wür abe au eine ohni Ärmel neh den chasch besser meh oder weniger azieh(zwiebelsystem).Min amArzt het immer gseit lieber zwenig als zviel.
  • Es git übrigens au en Schlafsack mit Ärmel womer cha wegneh. Mir hend so eine und es isch sehr praktisch. Je nach Temperatur und Schlafazug chamer denn entscheide ob mit oder ohni Ärmel.
  • ich chan de Disana Woll Schlafanzug mit Ärmel sehr empfehle. Da es 100% us Wolle isch, muen mer sich nöd so gedanke mache. Super temperaturusglichend und falls sie schwitzet, wird alles vo de wolle ufgsoge und s‘baby bliebt trochä.
    samyra
  • Disana ist da echt gut.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum