Enttronter älterer Bruder

Wie sind eui erfahrige und vorallem händer tipps? Euse sohn isch plötzlich ruhiger/zrugzogener. Er isch 3.5 jährig und irgendwie duet er mir scho sehr leid.

Kommentare

  • Euise isch 3 1/4 und grad grosse Brüeder worde. Er kämpft scho recht, macht viel Seich, loset nüt meh. Gsehsch richtig dass ihn öpis beschäftiget. Die einte Täg sind besser, und paar dänn ganz schlimm. Bin gester grad na i de Apothek gsi und han en Spagyrik-Spray mische lah.
  • Hallo zäme. Ich bin uf das thema gstosse und es beschäftigt üs au. Üse gross (april21) het sit 2 wuche e chlini schwester. Is bett gah isch jede abig ei kampf und ändet immer mit frust fu mier und träne bi ihm. Mier hend familiebett und ich begleite ihn immer/meistens ih schlaf. Er will ständig ufstah/ tobet umä/ probiert alles um nid z schlafe. Mängisch gibi den nah und er hockt den bi üs ide stube bis mier is bett gönd oder ich bruch 2h bisr schlaft. Egal ob er mittagsschlaf gmacht het oder nid. Im alltag versuechi ihm sehr viel ufmerksamkeit z schänke das er nid z kurz chunt. Ich weiss das alles überforderet ihn, ich weiss aber eifach nid wie ich ihm cha hälfä....
  • @minggi Ischer denn vilicht gar nonig so müed? Üse gross isch es Chind gsi wo nie früeh het chönne schlofe.
  • @AnDu88 hm mol er brucht eig nu en mittagsschlaf susch mag ers nid gmache. Aber au wenn er keine macht und todmüed isch gits drama...
  • @minggi Ja das glaubi, übermüedeti Chinder si schlimm z händle 🙈 de muessme de perfekti Zitpunkt abpasse.

    Aber i meine, bi üsem Grosse ischs so gsi daser lang no e Mittagsschlof het brucht aber am Obe ischer de meistens so umd die halbi 10/10 is Bett. Vorher hätti ihn gar nid is Bett brocht, isch immer wieder ufgstande eis Theater. De ischs mer lieber gsi er geit spöter defür liechter is Bett.

    Erscht woner de kei Mittagsschlof me het brucht so mit 3,5 jährig und ersch rächt woner mitem KiGa het agfange isch er afo früeh is go - freiwillig 😄
  • Bi mir wie bim @Sonnenblümchen. De Gross isch 4i, de chli 6mnt und de gross isch ganz schlimm
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum