6 Monate altes Baby schläft Nachts plötzlich unruhig

bearbeitet 29. 01. 2023, 14:20 in Entwicklung und Erziehung
Hoi zäme

Chan mir öpert witter helfe.. mini Tochter sie wacht plötzlich ide nacht all std uf schloft mega unruhig brüelt... weis öpert a wa das chönt ligge??

Würd mi freue uf es paar Antworte😊

Kommentare

  • evt fangt sie ah zahne? isch imne wachstumsschub oder het evt schlafregression da chammer nix mache als durestah so doof wis amel tönt das sind so phasene viel geduld und liebi geh🙏🏼😘
  • @simi99Hmmm han ebe nöd würkli gseh das en zah chunt...
  • Bi eus gnau glich… nach Wiehnachte isch es Zähnli füre cho. Sie isch jedi Stund wach gsi, sicher 3 Wuche lang. Ganz schlimm. Es chan ebe au sii, dass sich es Zähnli in Chiefer ueschiebt, das gseht mer nöd unbedingt.
  • @TheaOjee echt ez..... hmm ich gsehn ebe nöd das en Zah chunt aber da mitem schlofe isch würklich schlimm... Sie isch nie eini gsi wo mega lang am stuck schloft (max 5std) am stuck denn isch sie kurz wach worde und wieder igschlofe...

    Aber ez sitt nere wuche isch eifach unglaublich bin mengmol richtig am verzwiefle will ich nöd weis wie ich ihre helfe chan 😔

    Wie machsch es denn du am obig? Wenn brinsch sbaby is bett stillsch sie wie mached ihr das?
    Hesch evt Tips

    Würd mi Mega freue 😊
  • Es isch furchtbar, ich fühle mit Dir! Ich luege dass sie mind. 3h wach gsi isch, bevor ich sie stillend is Bett legg (also ich still sie im Ligge bis sie ischlaft). Das isch ungefähr am 19:30-20:00. Vorher dueni die beide grössere is Bett.
    Sie hät mängisch ide Nacht richtig gschroue… wenn ich s Gfühl gha han, sie wälzt sich nur no und schreit, hani ihre es Zäpfli gäh. Denn het sie länger gschlafe… aber meh als 2.5-3h au nöd 😢. Jetzt sind zwei Zähnli dusse und ich ha s Gfühl, es chunt nomal eis 🙈
  • @TheaBuah oke.... ja das isch bi mir ebe au eso
    ja ich still sie ebe eigentlich au zum schlofe aber weis nöd a wa das es liet ob ez do würkli de Zah chunt (gseh tueni ebe nünt) aber isch guet möglich das er im durchbruch isch... wie lang goht denn da bi er ganz dure chunt ??
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum