Han Medela Flex
Bin eigentlich sehr zfriede gsi... was mer aber sehr muess ufpasse, wenn mer de Schluch reinigt und de nöd komplett troche isch und mer ihn denn aschlüsst, chas passiere das Pumpi nüme richtig suge tuet (isch bi mir de fall gsi) ... demnach muess ich sege im grosse und ganze guet aber ebe me sött se schluch komplett tröchne loh, dörf also kei Tröpfli dine ha 😊
Ich werd mir d‘elvie denn zue tue hesch kei kabel,schlüch und muesch nöd hogge chasch au umelaufe.
Chasch guet in BH tue..
Und bi mir zahlt KK no was dra here das isch au en grund warum i die denn nimm😊
Ich bruche sit zwei mönet d‘elvie und bin sehr zfriede. Bin erstuunt wie starch sie suget. Nachteil: muess sie zwingend jede Tag uflade (pumpe 5x täglich 15 Minute)
i han eh elvie doppelpumpi und bruch die sit 8 mönet 3 mol ir Woche weni schafe. pumpe 2 mol pro tag den und lad si jede 2/3 tag uf. i bin super zfriede. han scho bim autofahre pumpt weni grad ufwäg gsi bin. wür sie nüme wölle ane geh.
Ich han d Medela Freestyle Flex (meinsch du die?), und bin sehr zfriede gsi. D suugleistig isch mega guet und mer chunnt es ganzes set über wo mer die abpumpti milch für unterwegs sicher chan
lagere. Wenns no bitz komfortabler wotsch, würi mer au de passendi Abpump-BH chaufe, denn hesch beidi händ frei. De schluch hani jetzt nie müsse reinige, das musch au nur wenn mal milch sött drilaufe (tuets normalerwis aber nöd).
D elvie hani damals au agluegt gha, aber s priis-leisitgs verhältnis het mer nöd passt. het halt doch no viel negativi reviews zu dere gha damals😅. weiss aber nöd wies jetzt isch! de vorteil isch natürli, dass diskret chasch milch abpumpe, egal wo du bisch!
@liyakata wieso de schluch reinige? Da flüsst doch kei milch dure? Bi minere medela ämel nöd.. de isch ja nur zum s vakuum z erzüge? Vlt hemmer aber au nöd di gliech weiss nöd wie miis modell heisst
Ich han mir bim zweite e elvie gönnt. Bin z friede demit. Und fühl mi ned so wie e kuhe demit 🙈 Cha super de hushalt mache und pumpe. Was ich finde mer ghört sie guet. Ich würd nie am arbetsplatz pumpe unter andere lüt.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
14
Bin eigentlich sehr zfriede gsi... was mer aber sehr muess ufpasse, wenn mer de Schluch reinigt und de nöd komplett troche isch und mer ihn denn aschlüsst, chas passiere das Pumpi nüme richtig suge tuet (isch bi mir de fall gsi) ... demnach muess ich sege im grosse und ganze guet aber ebe me sött se schluch komplett tröchne loh, dörf also kei Tröpfli dine ha 😊
207
Chasch guet in BH tue..
Und bi mir zahlt KK no was dra here das isch au en grund warum i die denn nimm😊
425
169
211
1
lagere. Wenns no bitz komfortabler wotsch, würi mer au de passendi Abpump-BH chaufe, denn hesch beidi händ frei. De schluch hani jetzt nie müsse reinige, das musch au nur wenn mal milch sött drilaufe (tuets normalerwis aber nöd).
D elvie hani damals au agluegt gha, aber s priis-leisitgs verhältnis het mer nöd passt. het halt doch no viel negativi reviews zu dere gha damals😅. weiss aber nöd wies jetzt isch! de vorteil isch natürli, dass diskret chasch milch abpumpe, egal wo du bisch!
80
114