Two Under Two - Erfahrungsberichte?

bearbeitet 2. 02. 2023, 07:30 in Kinderwunsch
Liebe Community

Wer hat zwei Kids unter zwei (oder knapp) und was sind eure erfahrungen? Würdet ihr diesen Altersabstand wieder so wählen? Wenn ja/nein wieso (nicht)?

Danke für eure Nachrichten!

Kommentare

  • Ich bin Mami von zwei Girls im Alter von 17 Monaten und 1 Monat. Wer ist auch gerade im Mutterschaftsurlaub und hat Kinder mit wenig Abstand? Ich würde mich über Bekanntschaften sehr freuen.
  • Hallo, ich hab auch noch mutterschaftsurlaub. Der grosse 20monate, die kleine jetzt 1 monat alt 😊
  • Ich han zwei chind unter zwei würs sofort wieder mache! sie hend mega viel vonenand di chli isch 12.5 monet gsi wo d brüeder uf welt cho isch☺️ würs aso wieder so mache!
    snowangelLou2019
  • @simi99 so schön
    Und häsch di guet chöne erhole körperlich? Stell mer das sehr streng vor
  • Euse grösser isch 15 Monet alt gsi wo die Chlii isch ufd welt cho. Am Afang isches scho recht streng natürlich. Aber jetzt (4 und bald 3 jährig) muessi sege es hett sich echt glohnt! Sie spieled mega vill und gern mitenand, hend ähnlichi Interesse wos chönd teile und sind meistens eis herz und ei seele♥️ ich würds wieder so mache🙏🥰
    simi99
  • Ich han mich körperlich jetzt chene guet erhole ☺️ Klar di erschte paar Wuche sind streng logo aber ich han mega unterstützig gha mir eifach immer vorgnoh mache was gaht aber ich muss scho sege bi mega schnell wieder fit gsi und han möge und dur das dasi sehr pflegeliechti chind han isches echt eifach gsi für mich darum chanich au nur so positiv rede☺️ Wasich aber denke de körper het jetzz lenger Zit brucht zum sich ganz erholle wemmer so schnell wieder schwanger wird aber ich würs sofort wieder so mache will für chind sowie für mich top sie hend mega schnell di gliche intresse und wie gseit bi eus isches au so sie sind so richtug eis ☺️☺️🥰
    aenderli
  • mini jungs händ 20mt abstand. isch rächt sträng xi am afang aber sie spiled gern mitenand und händ di gliiche interesse abef au viel striit und hi jungs schnell au körperlich. Jetzt sinds 5 und 3.5 und eine in chindsgi, isch guet demit dä chlii sis eigete umfeld cha ufbaue. di chlii schwöschter isch biz weniger als 3jahr zum mittlere und das isch scho eifacher, au will di grosse sich sälber hend aber au wills scho selbständiger sind un ld vor allem hani nur eis wickelchind 😉
  • würs aber au wieder so mache😍
  • Auso mini sind 11 Mönet & 3 Wuche useinander .. 20.03.21 & 11.03.22 ich wprds immer widr so mache sicher esches streng aber au wunderschön wie sie zeme soiele & sich gern hend isch soowundervoll.
  • ich hatte 4 Kinder unter 5, war herrlich:-)
  • Viele viele Dank für all eui erfahrigsbricht!
    Hets au lüt wo's nöd nomal so mache würed?
  • Sorry han gar ned klar druf g‘antwortet. Mini chli isch jetzt knapp 2 mönet und die gross 17 Mönet alt. Ich finds recht astrengend, wil beidi sehr nöchi bruched. Wies spöter wird si weiss mer nie, aber denke sie werdet sicher ähnlichi interesse ha und erlebet ihri Lebensphase zäme
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum