Mit Baby Fahrrad fahren

Hallo zäme. Ab wenn chani miis Baby mim Velo mitnäh? Im Ahänger mit natürlich dr richtige Schale/Hängematte. Het epper erfahrig? Wie hend ier das gmacht? Miis Baby isch jetzt 6 wuche alt.

Kommentare

  • Ich het jetzt spontan gseit wenns de chopf wüki stabil cha halte.. aber da würi jetzt glaub e physiotherapeutin oder d chinderärztin fräge..
  • Nor mini meinig.

    Wenni velofahre leggi en helm ah.
    Es wörd mer jetzt ned em traum en senn cho mis baby hende ine hängematte z legge währen i vore metem helm ufem chopf velofahre.
    Be mer au ned mol secher öb da erlaubt esch, glaub be eusem dörft mer met chend i de hängematte nor stosse ond ned as velo hänke.

    Aber we scho gschrebe, nor mini meinig
  • Mir hens jewiils ab ca. 3 mönet ir hängematte gha. Weiss aber ned, was die offiziell empfehlig isch.
    Miette
  • Ich kenn au öper wo s baby mit 2 monet scho in ahänger tue het, sie fahrt sehr gern velo, aber chli wie en henker.. und jo ohni helm.. ich mach au e johr velopause wegem baby.. 🤷‍♀️
  • Ab 4 Mönet händ mir die Chlii im Thule Ahänger mit de Babyhängematte gha. Sind aber sehr vorsichtig gfahre und nöd riesigi Toure 😊
    Miette
  • Sorry, TFK, nöd Thule
  • Mir hend eus es Lastevelo kauft, wo mer s'Maxicosy het chöne druf mache.
    Celeste
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum