Kein Interesse an Fahrzeugen

minggiminggi

29

bearbeitet 19. 02. 2023, 19:31 in Entwicklung und Erziehung
Hallo zäme. Min Sohn 21mt alt het kei interässi ah fahrzüüg. Also bobbycar, puky wutsch, laufrad ect. Er hätti alles zur verfüegig, gsehts au regelmässig bi nachbars chind. Chunt das inträssi irgendwenn fu sälber? Ich glaub äbe er hätti eig sicher spass dra. Er isch fum typ her nid ängstlich, aber eher vorsichtig. Also überhaupt kei draufgänger....
Het da öpper erfahrig?

Kommentare

  • Liese gern mit, mine het au alles zverfüegig aber het kei Interesse... 🤭
  • Das chunnt de vo allei. Mini Tochter het au alles zur verfüegig gha und het nüt welle wüsse…trotz grossem Brüeder wo alles fahrt. Irgendwenn churz nach 2 jährig isch si de druf ghocket und het probiert.
  • Hallo metenand
    Euses jetzt 3 jährige chend het jetzt fang agfange kickboard fahre. Aber au nor weni froge, wetsch ned s kickboard metneh?
    Bobby car, laufvelo, trettraktor, 3rad - alles unberührt

    Ehr send ned allei
  • Warum ist das denn ein Problem?
    Nicht jedes Kind muss mit einem Bobbycar den Hügel runter sausen. Wenn er keine Freude daran hat, dann ist das eben so. Dafür mag er sicher andere Dinge und hat an anderen Formen der Bewegung spaß!

    Ich würde mein Kind da einfach so annehmen wie es ist und diese aktuelle Abneigung akzeptieren. Vielleicht ändert sich das noch aber vielleicht wird er nie großen Spaß an schnellen Sachen haben. Ich finde das nicht tragisch. Jedes Kind ist anders.
    Glöö
  • Üseri tochter isch immer gern gloffe, irgendwenn het sie freud gha am kickboard fahre und da mitem laufrad erst mit 2,5 defür het sie den gar nöd würkli müese lerne sondern hets eifach gad chöne. I ha sie aber au nie gstresst, mich störts nöd öb sie da 1-2 johr früehner oder spöter öpis macht..
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum