Frisch gebackene oder baldige Mamas aus Olten

bearbeitet 1. 05. 2023, 18:53 in Mittelland
Hallo zusammen ☺️ ich werde diesen Monat zum ersten Mal Mami und suche andere Mütter mit Babys aus Olten und Umgebung 🥰
namunzlevictoria23

Kommentare

  • Hoii
    i bi zwar vo Bern Umgebig bi aber o im März Mami worde😁Wenn hesch entbunde?
  • Hallo 🫶 meine Kleine ist jetzt zwar schon fast 8 Monate aber falls du trotzdem Lust hast melde dich gerne. Wir sind aus Winznau. Liebe Grüße Linda mit Shari
  • Hallo
    Mer wohne i de nöchi vo Olte. Be im Januar s erste Mol Mami worde. Ich wörd mi fröie mol öpis z onternä oder ustusche 😊
  • hallo metenand- ich bi us Bellikon AG und wirde im Dezember Mami- würd mi au sehr freue über neui Kontäkt👍🏻😀
  • Halli hallo
    I bi au im märz s erst mol mami worde 😊
    Wie ischs eu so ergange? Hender eu scho a di neue lebesumständ gwöhnt und eure alltag gfunde?
    Mer sind us de region zofige und wöret üs au über netti mamis und spielgspändli für di chli freue🌻
  • Hallo zäme :)

    Ech be 35 ond min Sohn esch am 24.08.23 gebore. Mehr send au us de Region Olte/Zofige. Da mehr zuezoge send, kenne mer leider ned so vell ond wörde eus au öber neui Kontäkt freue 🥰
    sxaina
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum