Baby akzeptiert keine Flasche

Hallo zämme
Mini chli isch 6 Monet und möcht eifach kei einzigi Fläsche akzeptiere. Han alles mögliche usprobiert sicher 20 verschiedeni.
Gester hani min erste Arbeitstag gha und sie het vom 4 i Morge bis 12 i Namittag nüt trunke. Bis ich heicho bin. Min Ma het alles probiert.
Kennt das öpper au? was hend ihr gmacht? Möcht gern 40% schaffe aber so gahts eifach nöd

Kommentare

  • Immer wieder probiere und suscht bächerle damit sie zu flüssligkeite chunt... Hoffe es klappt bald emal 🥺


    Chasch ja nal Schnabeltasse probiere vöt passt ihre das
  • Algifro Junior het au no sone sprützi dine wo zum medi geh denkt isch . Chasch ja mit dem probiere Milch geh wenn alles anderes nöd klappt... 🤭
  • Ich würd glaub mit löffel oder bercherli probiere. Min chli het mit 6 mönet scho tip top usem becher trunke.

    Das baby vo einer arbeitskollegin het au nie e shoppe gno. Er het denn eifach „gfastet“ bis tmama wieder bi ihm isch gsi & sie het chänne stille. Sie het denn eifach abpumpt & tmilch i brei gmischlet. Vili wär das no en option…
  • Han das au gha und hends jetz au di la, sie isst aber guet und mir gebet ihre Premilch mit em Bimbosan Hirseflocke. Und am Morge und Abig due ich soe stille. Jetzt chunt sie au no biz Naturjoghurt über. Sie trinkt dafür super Wasser usem Schnabbel becher.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum