Bezahlbare Kinderbetreuung Tipps?

BASBAS

234

bearbeitet 8. 03. 2023, 08:20 in Allgemeine Themen
Habt ihr irgendwelche tipps?
Möchte gerne 2 tage arbeiten aber die hälfte des Geldes müssten wir dann abgeben. Macht also kein Sinn.
Nannys oder irgendwelche tipps?

Kommentare

  • Tagesmuetter wär günstig
    Es anders Mami sueche, zum abwechsligswiis luege
  • Ich han mal usgrechnet, en Nanny chostet eim ned viel weniger als en Kita... wenn denn es Tagesmami oder ebe so en wechsel miteme andere Mami.
    Schaffe zum das grosse Geld z verdiene chasch wie ned. Mindestens d Hälfti muesch rechne...
  • *vom Lohn. Usser bisch en Topverdienerin😉 und no zum Missverständnis z umgah, mitem "grosse Geld" meini, das im Endeffekt vo dim Teilziit Lohn ned viel ûbrig bliibt😔
  • Vo wo bisch den du??
  • Ja ebe icha au berechnet, fallsi 40% wür schaffe müessti 1 tag kita/nanny zahle u denn als hätti 20% gschafft. Das macht kei motivation. Bin us rappi.
  • du muesch aber au a anderi sache denke.. wenn du schaffsch, zahlt de arbeitgeber id pensionskasse ii und du chasch au i die 3. süüle izahle.. und d chind profitieret mega vode kita! und mir duet s schaffe mega guet ☺️
    Juli88Lilamamaeulle116LillyFee
  • Das isch eso wie s Bindli seit. Ich schaffe au einersits, weg de AHV/ Pensionskasse, damit ich en Usglich zum Mami sii han und au no damit, wenn d Kind denn gross sind, ich au chan Bruefserfahrige vorwise weni denn wieder hochprozentiger chan schaffe😊😊
    eulle116
  • Informier dich mal bei eurer Gemeinde, ob sie die Kinderbetreuung nicht in irgendeiner Form unterstützen. Kenne da verschiedene Varianten…
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum