Entwicklung 8 Monate altes Baby

bearbeitet 10. 03. 2023, 19:40 in Entwicklung und Erziehung
Hoi zäme
Würd mich mol wunder neh, was euri 8 Monate baby‘s so chönd, wies schlofed und was sie so z‘esse bechömed ☺️??

Würd mi uf es paar Antworte freue 🥰

Kommentare

  • Hello! 😊 Eusi isch knapp 8 Mönet alt, ich still sie no am Morge und am Abig und ide Nacht öppe 3 mal. Sie schlaft nöd dure. Brei bechunt sie am Mittag und sit Neustem au am Namitag. Ha eigentli wie bide 2. Tochter wele BLW mache, aber sie hät sich leider am Ahfang immer wieder so schlimm verschluckt (ha alli Beikostreifezeiche abgwartet), dasi mi nüme traut ha.

    Sie lacht zimli vill, va ab de ältere beide Schwöstere, dreht und rollt, schwätzt sit 2 Wuche richtig vill, prustet, will s Fläschli sälber hebe, gaht in Vierfüessler und wippt wiene Wildi und sie schiebt sich quer dur alles dure.

    😊🥰😊
  • Hallo ☺️Mine isch genau gester 8m worde und ich stille ihn no solang er das au wet. Ih de nacht staht er au no bis zu 3x uf und stille in den(keis dureschlafe) bis vor 3wuche het er no besser gschlaffe ez leider nüm. Sabberet extrem viel wegem zahne. Muess alles is mul. Er ist brei supper guet, mache en mix vo brei und BLW. Und klappet bis jetzt supper. Zmorge gibi ihm ab und zue festes esse mittag gmüessbrei und znacht muettermilch/getreide brei und zvieri mal frücht mal ris poufs oder brei.
    Er tuet sich überall ufe zie.(gföhrlich worde kheit leider so viel uf de kopf) chan vo de buchlag ufsitze und au wieder zruck.defür chan er sich vom buch nöd zruck in rugge dreihe.
    Lacht und redet sehr viel und isch au lut am quitsche🥺😍
    liyakata
  • Hallo Liyakata.

    Mine isch jetzt am 7te au 8 mönet worde.
    Er het grad ahgfange sich selber abstille und trinkt jetzt Pulver milch, i de ncht tuet er no ab und zue us de brucht trinke... Er schlaft eig dure aber er Isch grad glaubs am schube so chunt er 1-2 mal i de nacht.

    Er spielt mega gern miten grosse brüeder 🤭 (gli 3 jährig) de grosse versteckt sich und de chline krabblet hinterher und suecht ihn, git viel tön use.. er seit papa mama und wenn er am esse isch seit er mamamammm 🤣 er hets nonig so guet im griff id sittposition zgah.. zieht sich au sehr gern überall ufe wos au mal öfters klöptft, tuet autos hi und her schiebe oder klöpft gern mit spielsache uf tisch.. er zieht am schnur wenn er öpis wet erreiche

    Er verstaht das wort "No" sehr guet da brüellet er immer wenn ich das sege hahah und imitiert mich wennich hueste.

    Er weisst ganzgenau wo maispops 🤭 mir hend scho all mahlzite dine aber er akzeptiert kei gmüess, fleisch, fisch....
    Geschter het er zum erste mal zwei stück penne gässe suscht isch alles nur früchte und getreide brei....

    Und er het immerno kei einzige zah 🤣

    Muess aber sege er luegt extrem viel vom grosse ab und machts sofort nah
    De grosse krabbelt gern durch dwohnig und spielt als wär er en 🚆 de chline het ihn wükli immer mega beobachtet .

    Aber was no wichtiger isch allli chinder sind verschiede wit gäl, falls dich frage stellsch, was dini sött chöne.
    Alles step by step 🤍 es git chline i dem Alter wo nonig chrabbelt aber dafür sich im kopf extrem entwicklet 😍

    liyakatasxaina
  • @sxaina Oke super danke für dini Info
    Was gisch denn amel so zum zmorge ??

    Lg
  • Ahja mine het au no kei zäh ☺️

    @snowangel Da het sie vollkomme recht, jedes chind isch einzigartig uf die eiget art und so unterschiedlich sinds. 🥰
  • @liyakataHan mal probiert nachem start vo blw mix baby pancakes mit gurke und blueberry
    Mal porridge mit apfelmuess oder waffle /rüerei mit frücht. Im moment wet er alles was mir au esset also gibi ihm das wo ungsalze und kei zucker het .
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum