Viburcol Zäpfchen Zahnen

Min chline 8 Monet isch glaub am zahne.. wüsst wieso er susch so unruhig isch die letschte 5 nächt.. han glese das die Zäpfli würet nütze. Hend ihr erfahrig demit? oder gits susch no was hilfrichs?

Kommentare

  • Es git no Camilia Tropfe. Muesch fascht usprobiere was dim Chline besser hilft. Und de pflanzlichi Osa (grüeni Verpackig) chani au empfehle.
  • Bi mim hets gnützt. Ha aber zgfühel je meh mes awendet nachenand(täglich), desto schwächer würkts de ner. Chas aber grundsätzlich empfehle😊
  • Mir hei die o ka u isch super gsi👍🏻
  • Bi mir würkt de haakaa Fruchtsauger Wunder. Ich befüll de mit Muettermilch oder Fruchtpüree und gfrür de dänn. Mini Chli isch danach wie usgwechslet.
  • MietteMiette

    528

    bearbeitet 12. 04. 2023, 14:58
    Ich han au meistens fruchtsuger gno und mit gfrohrner mumi befüllt oder tfrücht chli „agfrohre“ und denn gä. Dass het mine zwei immer sehr guet gholfe. Vili als witeri idee 😉. Vom Virbucol si mier au fan
  • Oft wenns schlecht schlafed macheds en Entwickligssprung. Da chasch nahläse. S gaht es Ziitli, denn hends glernt was hend müse lerne und s Schlafe klapp wieder besser.
    https://www.ojeichwachse.de/baby/sprunge/
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum