Welcher geländegängige Geschwisterkinderwagen?

MalakMalak

8

bearbeitet 21. 04. 2023, 05:51 in Tragen und Fahren
Hallo zusammen

Was für einen geländegängigen Geschwisterkinderwagen (1x Sportsitz und 1x Babyschale am Anfang und nachher 2x Sportsitz) könnt ihr empfehlen?
Wir sind viel im Wald aber haben nicht so ebene Wege, halt diese holprigen wo auch mal grössere Steine oder Wurzeln sind.
Freue mich auf eure Antworten!

Liebe Grüsse

Kommentare

  • mir hend de vo abc gha han de guet gfunde chundsch überall guet inne und hesch verschiedeni möglichkeite de sportsitz druf mache
  • Mier hend en tfk. Mit handbrems. Find de super im gländ und eig au sehr praktisch. Weni aber gah gu busfahre muess neh hebe, will er scho mehrmals fast kippet wär. Das isch für mich wo viel im öv unterwegs isch en grosse minuspunkt...
  • De Nuna demi grow moss au no guet si, hani scho vell dröber ghört aber kei persönlechi Erfahrige😊
  • Thule urban glide 2… mittlerwiile lauft die Ältist und die beide chlinere höckled drin 😊
  • Danke euch allne für eui Amtworte😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum