Babytrage

Welli Babytrage chönd ihr für Neugeboreni empfehle? Kennt öpperr Rookie oder Sandiia?

Kommentare

  • i ha bim neugebornige am liebschte es tragtuech gha. schpöter bini när mitre kokadi am wöuschte gsi.
    Samara88
  • Ich liebe meine Luemai von Tragebaby. Trage meinen Grossen Sohn (fast 19 kg) beim Wandern noch Häufig im Lumo oder Luemai 😉.

    Rookie Trage habe ich ausprobiert & habe sie als sehr unbequem empfunden, da die Träger kaum gepolstert sind. Optisch ist sie natürlich sehr hübsch 🥰.

    Was ich dir ans Herz legen kann… Probiere verschiede Modelle aus. Meist hat die Hebamme einige Modelle zum austesten. Oder du lässt dich durch eine Trageberaterin beraten. Die hat auch sehr viele Modelle die du über längere Zeit testen darfst. Nicht zu jedem Kind/jeder Mama passt jede Trage. Oder vielleicht hast du kolleginnen, die dir Tragen ausleihen können. So findest du für dich die beste.
    fabeAnDu88AmBirSamara88
  • Ig ha bim zweite Baby vor Nachbarin d MySol vo Girasol usglehnt becho und bi total begeisteret gsi. Mega bequem, guet polstereti Schultergurte, isch eifach zum alegge. Es isch e mischig zwüsche Tragetuech und Tragehilf und dür das e sehr weiche stoff am rügge so daser sich am Baby guet cha apasse. I würd immer wieder die näh 😍
    Samara88
  • I ha en rookie ond en milamai.
    D rookie feni super zom fore träge well si hende krüzti dönni träger het has als sehr agnehm empfunde. D milamai hani zom röggeträge. För vore ohni krüzti träger fendi för meh sehr unagnehm
    Samara88
  • bis öppe 6 mönet s‘tragetuech vo de Manduca für vorne und ab 6 mönet d‘quick halfbuckle vo de isara ufem rugge
    Samara88
  • Danke Eui vielmals für die viele liebe Tipps🤗😍
  • Ich ha Ergobaby gha für neugeboreni miteme ganz liechte stoff, sehr agnehm gsi im Summer. Tragetuech hani mega müesam gfunde das umewickke🙈
    Samara88
  • Schrib mir gern Privat .. 🥰☺️
  • Ech ha mini Tochter bis öbe 2 Mönet im Tragetuech gha (wasi ehner mühsam fende wäg em Bende und vorallem luege das s'tuech ned dräckig werd im Herbst/Wenter wens nass esch) und ben den zu de Ergobaby gwächslet - be mega fan vo Ergobaby wel s'gwecht vom Baby ned uf em eigne Nacke/Rögge esch sondern uf de Höfte :smile: und mer cha sie au bruche zum s'baby vorwärts oder uf em rögge träge :smiley:
    Samara88
  • Ich han vorher en chicco tragi kah, de reinste horror gsi mini schultere hend scho gschmerzt woni die tragi gse han und min erste sohn het kinderwage ghasat i sim erste lebensjahr. Mini mami het mer denn en Ergobaby tragi gschenkt und ich has hüt immerno für de zweite sohn, es isch wie @Cöre seit sgwicht isch denn uf de hüfte uns es isch traumhaft ich chan wükli stundelang mit dem spaziere und spüre nüt und min sohn isch jezt gli 11 kilo ! Ich wird die tragi niemals verchaufe oder schenke 😭🤣🤣🤣 ich bi soo ifersüchtig wenn mer sie nur ahlangt total min lebensretter! 🤭🤭🤭🥰
    Samara88Cöre
  • Was cool isch a ergobaby du chasch schind all richtige inetue, au hine als täsche, wenni de hushalt mache und de chline aber nöchi brucht tueni ihn als rucksack und erledige de hushalt mit ihm dinne. Hammer 🔨 🤭🤣
    Samara88Cöre
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum