Ist der Test positiv oder negativ?

❤️hallo zusammen. Ich habe eine Frage..
Ich habe am Freitag einen Test gemacht und der sieht so ausf3869a20-1345-11ee-aca8-a9b7750aa54a.jpegDer zweite und dritte test sah danach so aus:f3aa4ec0-1345-11ee-aca8-a9b7750aa54a.jpegIst der clearblue falsch oder habe ich zu früh getestet?
Vielen dank für die antworten!!❤️😇

Kommentare

  • Also bim erste Test würi definitiv positiv säge. Mine het au so usgseh gha woni schwanger gsi bin🙈
    nina_fabi
  • Aber chann das sie, dass die andere zwei negativ sind willi z früeh testet hann?
    Ich hann am dienstag au mini periode übercho(aso ich has gmeint) isch aber komisch gsi willis nur 2 täg gha hann anstatt 5😬
  • Ich würd in 2-3 Täg nomal teste. Ha bi allne drü SS am Ahfang wie e Bluetig gha woni scho dänkt han… ok, nöd klappt. Und bin jedes Mal schwanger gsi 😃🙈 Mini Test händ immer so usgseh wie din erste
    nina_fabi
  • Mini hend au eso usgseh gha, denn hani zur sicherheit de digitali frühtest vo clear blue kauft wo es ja den ganz klar staht & bins den gsi🙈 De findi no gued😄
    nina_fabi
  • Ich has komisch gfunde das de 1 test positiv usgseht und die nächste 2 sind negativ gsi😢 versuechs eifach i paar täg nomal😬🙈 danke viel mal für d antworte!
  • Wie hesch denn D Tests gmacht? Mit Morgeurin? U wie viu Minute später isch z Foto entstande?
    U wie viu Täg nach dim ES sind vergange?

    Dr 1. gseht positiv us, faus es nach max. 5min so usgseh het.

    Drücke dir d Düüme, dass es klappet het.

    PS: I empfihle mine Kolleginne aube d Test vo Pinkline. (https://pinkline.ch/products/schwangerschaftstests-streifen-10-miu-ml-fruhtests)
    Di si viu günstiger u produziere viu weniger Plastikmüll. 🙃
    nina_fabi
  • Danke viel mal flor für de tip!🙈Bin jetzt ES+18. (mega spat).
    Hann bim test erst nach 10 minute druf gluegt und de hets das ahzeigt. Aber die andere 2 tests sind negativ bliebe und hend sich au nach stunde nöd veränderet. Also au kei auslaufstrich🤔 darum hets mi chli verwunderet😬
  • Hm.. ja bi ES 18 sötts scho düttlech positiv si... Oder ab ES 14/16 sötte eigentlech dini Täg cho...
    Nach 10 Min isch z Ergäbnis leider nümm gültig... 🥺
    Süsch testisch nomau mit Morgeurin.

    Wie lang probieret dir scho?

    Oh man, das ewige warte hani aube sehr schlächt vertreit.. 🙈

    Wünsche euch no viel Geduld und vorauem e riese Portion Gelasseheit. 😊
  • Und nomol testet?👀
    nina_fabi
  • Ja, leider negativ. De test wo positiv gsi isch, isch würkli e deffekte test gsi😬🙄
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum