Baby beisst

Hallo zusammen,
mein Baby (7 Monate) beisst mich immer wieder beim Stillen wenn er zahnt. Er zahnt jetzt allerdings schon 2 Monate fast durchgehend und ich bin daher ziemlich verzweifelt. Er hat mich auch schon blutig gebissen. Ich stille eigentlich sehr gerne und möchte auch weiter stillen aber durch das beissen wird es echt zu ner Belastung. Kennt das jemand?

Kommentare

  • Ich fühle mit dir. Vermutlich kennt das jedes stillende Mami 😅 die einen mehr, die anderen weniger. Mein Grosser war ein beisser, jedes Ansetzen war mit grosser Angst verbunden, zu dieser Zeit 🙈 war kurz davor abzustillen.
    Am besten man regiert nicht allzu heftig - schwierig, ich weiss. Ich habe dann schnellstmöglich das vakuum gelöst, mit dem kleinen Finger in den Mundwinkel drücken. Oder ich habe auch schon die Nase kurz zugehalten, damit er sich selber von der Brust gelöst hat. Den ultimativen Tipp dagegen habe ich nicht, sie sind ja noch Klein und wissen nicht, dass sie uns damit weh tun.
    Es hat sich dann nach einer Weile von selbst erledigt, so schnell wie es angefangen hat, hat es dann auch wieder aufgehört.
  • Ich hatte den Tipp von meiner Hebamme, sofort Vakuum lösen und ganz bestimmt Aua Stopp oder nein sagen, damit das Bebe merkt dass das nicht geht…meiner hat aber nicht oft gebissen zum Glück
  • Ich kenn darls zwar aber er hets bi mir nur e churzi zit gmacht und nöd so fescht, aber vlt wür da stillhüetli helfe damit nöd zfescht oder bluetig wird?
    Und wür au de vakum löse.. han aber au gläse eifach nöd druff reagiere will we me druff reagiert denket die chline " oh mami schreit ja wenni da druff bisse" und denn machets immer wieder, nöd um dir weh zmache sundern will sie das interessant findet dass es immer e reaktion git wenn er das macht...

  • Sorry öpis no vergesse, das het mir damala no dhebamme gseit kah, eifach nöd lut schreie will du sie eso chöntsch verschrecke und denn die chline nüme us de brust trinket wills denn angst hend.. obs stimmt weissi nöd aber has nur no mal welle zuefüege 😁
  • Was bi üs absolut gholfe het, kei Nuggi und kei Bissring me abiete. Zahngel ja und sit den isch es guet. Stillhüetli hän de glich effekt und würdi au nit neh..
  • Mi Bueb het nie e Nuggi gha oder öbbis und glich bisse 🙈
  • euse bueb lacht sogar wenni nei oder aua seg. als würers extra mache..🫣🫠susch niemer meh erfahrige mit bisse gmacht?
  • Euses baby vald 1, biisst au ab und zue. Aber meh kurz bevor sie iischlafe tuet. Und meistens mached mir maximal 3 mal bisse und denn duet soe de papa in schlaf trage. Will sie findeds amel au no lustig irgendwie wenk ich nei sege
    sunn
  • Mini het au bisse ha denn amigs luut aua gseit und denn het sie ufghört, es het extrem weh gmacht und ich ha fast angst gha vorem Stille wegem bisse😫nach paarmal aua sege het sie denn ufghört..
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum