Nachtwindlä für Vierähaubjährige Bueb

Weli Windlä bruchet dir für ir Nacht das si häbä? Mir hei regumässig äs nasses Bett🙄

Kommentare

  • Rascal & Friends sind super :)
  • Danke füre Tipp
  • Pants oder normali Windlä? Was vürhet besser?
  • Ich ha bis jetzt immer normali windle gno über Rascal & Friends Pants chani leider nüt säge ob guet oder weniger.
  • Weli hesch du bis jetzt gno?
  • Mer hend dese weg gwält, be eus gets so 3/4h vorem schlofe nor no wasser, alles anderi muess vorher trunke werde so das mer vor de nacht no 1-2 ufs wc cha. Sett do hebe d windle au
    Ricarda
  • Är trinkt sowieso nume Wasser wüu är aus angere nid gärn het u am Abä nachem Znacht gits nüt meh ds trinke, nur no ä chline Schluck vorem ids Bett ga, ufds WC geit är o vorem ids Bett. U ir Nacht trinkt är nüt. U doch hei mir fasch jedi Nacht ä nassi Windlä u sehr viu äbä o äs nasses Bett.
    Mir hei d Pampers Night, My Baby vo Coop u d Dry Nites usprobiert.
    Ha jtz no dr Tipp vo öperem übercho d Windlä dr vürchehrt Wäg a ds legä, probiere das mau us hüt Nacht
  • Bi de froh we är ääääändläch trochä isch🙄
  • Mine esch zwar 3 gse wo mer das Problem e Ziit lang gha hend (und ned windelfrei) aber üs hend Stabwindle gholfe. Die chasch eifach id Windle due und suuged no vell uf. I has zerscht so probiert, als do alli Windle dure zprobiere. 😅🙈
  • Danke füre Tipp fürd Stabwindlä, wo choufi diä?
  • Mer hend die vo d Migros chauft gha. Weiss ned (nehme a die geds überall chli) wos die no gäbt. 9c651820-742f-11ee-ab9f-5933a62926db.jpeg
  • Super danke viu mau
  • Mir händ im summer das problem au gha, wifach wil tochter deb emel no 3dl trunke hät ide nacht.. hät mir öpert tipp gäh für prix garantie windle. Mir händ jetzt die & ish nacher nix meh passiert 😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum