Mamis Rum Thurgau

Hoi Zemme :)
Ich bin d Celine und 23gi. Min Sohn isch 11 Mönet alt. Leider han ich i mim nöchere Umfeld no fast niemert wo au chind hät. Ich wür mich drum sehr über es Treffe mit anderne Mamis vo de Umgebig freue!

Kommentare

  • Hallo celine
    Ich bin 29i und ha 2 chind. Mini tochter ish 1.5 johre alt und min sohn 2 mönet.
    Mir wohnet in Romanshorn und woher chunsh du? :smile:
  • Hoi Celine,

    Mine Frau und i hon a Tochter wo jetzt 2 Monat alt isch. Wohnen im rheintal.
  • Hallo @Celine_w mir wohned au im Thurgau üsi Tochter wird bald 9 Mönet
  • Hooi Celine, mir sind au im Thurgau Diheime. Eusi Chlie isch ez gad 1Jahr alt. Dörfsch di au gern melde privat wend möchtisch.😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum