Beschti Fründin fehlt.

Hallo liebi Mamis, werdendi Mamis
Gohts de einte oder andere au so, dass afoch die beschti Fründin fehlt, wo me mol en Fraueobig macht oder zäme mol en Kaffii trinkt oder sich regelmässig gseht und öppis abmacht afoch alles was me halt so macht oder mol zämme uswärts goht go znacht esse…
Die beschti Fründin fehlt afoch…ich finds irgend wie uuu schwierig und nöd eifoch 😔….das isch sooo schad
SchmetterlingZoiAnastasia28

Kommentare

  • Fehlt sie dier wil sie weg isch oder wils mit de Chinde zitlich ned gaht? ☺️
  • Has eig no nie würkli gha so e beschti Früdin und i denk das wär soo toll. I ha leider als Kind paar mol müesse Schuel wechsle und Kindergarte au🙊🙈und dur das het me nie würkli Chönne Fründchafte knüpfe wo blibet…nei mitm Kind denki ischs nöd s‘problem i denk isch afoch schwierig als erwachsnige alg….
    Glöö
  • Oh ja i fühle mit dir. I ha lang ä besti fründin ka abr das isch vor 2 Jahr usnand u sither ha i ou niemer meh wo i regelmässig gse für so Frauensache 👭
    AmBirSami97Lurchi
  • Mir gots genau glich, i finds extrem schwär.
    I fühl sehr mit dir 😁
    Sami97
  • Gaht mir genau glich leider. Fründschafte vo de schuelziit hend sich all dermasse usenanderglebt wills wegzoge sind usw. Und mini ehemalig beschti fründin und ich sind vor 5 jahr getrennti weg gange. Mir fehlt au e gueti fründin woni chan vertraue und spass ha.. frauekram chan bespreche. Jetzt woni Mami bin merki das irgendwie no vielmeh als voranne. Min ma het sini beschte fründe sit chindergarte und gseht die männerrundi au regelmässig. Das freuit mi natürli mega für ihn, aber das beniedi mängisch.
    Sami97
  • Jo vo wo sind er denn so, vellecht ergit sich jo öppis?
  • Also ich bin vo dübendorf und ihr?
    Mamelo
  • Ohhh ja das kenni leider au zu guet😞vorallem jetzt als Mami no meh da im bekanntekreis niemert chind hät..
    Ich chume vo Stette AG
    Mamelo
  • Ohje da simmer alli recht wiit usenand leider😞
  • Kenn ich au zu guet 😫😫 ich chome vo luzern au wit weg
  • Ich fühle echt mit euch… mini kollege hend sech alli distanziert sit ich mami worde bin..
    SaaniSamara88Maddie
  • Kann so sehr mitfühlen. Seit ich in die Schweiz gezogen bin haben sich zwar Freundschaften entwickelt, jedoch ist eine im Sande verlaufen und eine Freundin ist wieder nach Deutschland zurück gekehrt. Seit ich Mama bin merke ich es auch mehr, dass mir etwas fehlt.
  • Kann mich hier allen nur anschliessen, geht mir auch so. Bei mir kommt noch hinzu, dass ich bei den Kindern zu Hause bleiben darf, ich zwar ein, zwei gute Freundinnen hätte, diese aber Arbeiten. Somit ergibt sich auch dort selten ein Nenner und meine Kids sind keine „wir gehen jetzt gemütlich mit den Kindern käffele und essen“ sondern „Coffee to go und Picknick
    im laufen“😂

    Wir kommen aus der Region Zofingen.
  • Mama21 schrieb: »
    Kann so sehr mitfühlen. Seit ich in die Schweiz gezogen bin haben sich zwar Freundschaften entwickelt, jedoch ist eine im Sande verlaufen und eine Freundin ist wieder nach Deutschland zurück gekehrt. Seit ich Mama bin merke ich es auch mehr, dass mir etwas fehlt.

    Ganz vergessen: wir kommen aus Dällikon ZH
  • fühle mit dir ☺️ eh richtig besti fründin hani noh nieh gha und bi de einte wo ich gmeint gha han sie sägs entüscht worde. i finde es isch uh schwierig 🙂
    luechtstiftSamara88
  • Tued mer mega Leid z lese, dass es so viel gid wo ned en gueti/ besti Fründin hend im Läbe😪 vorallem de Grund, dass Fründschafte usenand gönd, ufgrund vo Chind😔 find das mega truurig... schicke euch en liebi Umarmig💕🤗
    luechtstiftJunoSamara88
  • Schliesse mi dr Tanja87 a…i ha ir Krabbelgruppe u im MuKi turne zwöi liebi Froue kennäglert…villäch wär das ja o öpis für öich?
    LauraannahSamara88
  • SimonaJ89 schrieb: »
    Ohhh ja das kenni leider au zu guet😞vorallem jetzt als Mami no meh da im bekanntekreis niemert chind hät..
    Ich chume vo Stette AG

    Goht mir öpe glich, ha zwoi, 2.5J u. 3.5 J, be vo Kaisten AG☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum