Halsfalte von Baby ganz rot

Hallo, kennt das jemand? Heute habe ich gesehen, dass die Falte beim Hals mega rot ist.. ist das normal? Kann man da Babypuder drauf tun damit es nicht mehr "ripscht" ? Schmerzen scheint sie nicht zu haben.. falls jemand Tipps hat, wäre ich dankbar 🤗
victoria23

Kommentare

  • Ich würd eifach jede tag mit mandel- oder oliveöl putze und nachher troche tupfe. Het bi eus am beste ghulfe. Puder so nöch im gsicht würd ich ned, wege gfahr vom iatme
    SchmetterlingPallas
  • Genau, mit bitz wasser und/oder mandelöl putze, das hilft guet. Mini hei de amigs usschlag no becho, vorallem im Summer. De hani amigs no bepanthene salbi (mit de pinkige schrift) dünn druf gstriche.
    Schmetterling
  • euse chli het das de summer au gha, er isch es richtigs speck baby. immer luege dass die falte schön troche isch nachem bade, schwitze, sabere.. mir hend wenn sie rot gsi isch weleda calendula druff tue. wie fürs fudi dasses tröchnet und nöd füechtelet.
    Schmetterling
  • Min chline hets ganz heftig kah bis blüete.. er het au immer dra kratzt ka, ich has au mit madelöl gpflegt tupt und denn en nushi als schal gaaanz find gshnitte und so bunde so ischer nüme here cho uum kratze
    Schmetterling
  • bi eus het au sweleda babyöl gholfe und wens scho füecht gsi isch den heilwulle anegleit..
  • @Schmetterling bei uns hat auch jeder etwas schonendes fürs Baby empfohlen, schlussendlich hat aber nur Zinksalbe geholfen
    Lauraannah
  • Mayla schrieb: »
    @Schmetterling bei uns hat auch jeder etwas schonendes fürs Baby empfohlen, schlussendlich hat aber nur Zinksalbe geholfen
    D Weleda Windelsalbi het au Zink drin :-)
  • Mit dem Baby Oliven-Kamille Öl von der Migros konnten wir es jetzt sehr gut behandeln.. Die Halsfalte ist nicht mehr rot und sieht wieder normal aus :) der wunde Popo wurde mit Zinksalbe behandelt und ist jetzt auch wieder normal :) danke für die Tipps 👍
  • Wenn stillsch, Mumi isch es Wundermittel🤗 und immer guet troche halte
    Lauraannah
  • Das passiert leider relativ schnäu

    Bi üs het ou am beste ä Zinksaubi ghoufe. Und wie scho vo viune erwähnt, immer guet troche haute.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum