Schlaf 9 monate baby

Hallihallo

unsere kleine schläft seit zwei/drei monaten ziemlich schlecht. heisst, schläft zwar meistens gut ein, aber erwacht dann sehr häufig und findet dann auch nach stillen häufig nicht in den schlaf. fertig macht mich auch dass sie so viel weint in der Nacht.. wer kennt das?? ich möchte echt gelassen sein in der nacht.. ich weiss auch wirklich nicht ob es nötig ist hundert sachen zu verändern.. oder ist es nötig? ich weiss auch nicht was ich mir von diesem Beitrag erhoffe.. am liebsten Erfahrungen von euch? ich hab grad das gefühl nichts mehr zu verstehn..

kennt das jemand? was habt ihr gemacht? oder ists nur eine phase und sie geht vob alleine vorbei?

Kommentare

  • Hallo

    Unser sohn 18 monate hat noch nie länger als 4 stunden am stück geschlafen.

    Es zerrt an der energie.
    Für uns war aber immer klar er soll sich geborgen fühlen und sich nicht in den schlaf weinen müssen.
    Ich habe sehr wehnig verändert in der nacht und wir haben es akzeptiert.
    Er zahnt auch schon supperlange und die schübe haben es manchmal auch in sich.
    Es schlafen nun mal nicht alle kinder gleich.


    Alles liebe
  • Es gibt doch diese 9 monats schlafregression 😊
    Er achlaf deines kindea wirs aich noch ein oaar mal ändern, auch wieser in die positive richtung
  • @melanieF Unsere ist 16 Monate und deine Beschreibung trifft unsere zu 100% . Das längste Stück schafft sie selten von 19-23. De Rhythmus ist aber eher alle 2-3 Stunden.
    Wir nehmen es wie es kommt, und irgendwann wird auch sie durchschlafen können.
  • Min sohn isch eigentlich sit geburt en durchschläfer gsi. Aber es isch wie en fluech! Als hetti öpert bösi auge gmacht. Er schlaft ebefalls sit 3 mönet sehr sehr schlecht er isch oft am 00 wieder ufgwacht und amigs erst am 6si morge wieder ihgschlafe. Dazue hani no en ältere sohn wo mich ja au no brucht. Ich ha am tag dure überhaupt kei nerve me ka und bi echt ständig greizt und übermüedet gsi. Ich bi es paarmal zum arzt zum luege was los isch. Es isch kei schlafregression ihm fehlet kei vitamine wie isemangel oder so. Mir hend schlafprotokoll gfüehrt. Am 20 is bett am 7 ufstah und am 12 nur 1 mal schlafe lah für 45 minute. Mir hend au 2 schlöfli probiert zum luege ob er übermüedet gsi isch. Bade vorem is bett gah. Im bistellbett bi mir, allei i sis zimmer ich bi mit ihm i sis chinderbett gstiege. Ich bi am 3 amorge mit ihm go laufe im kinderwage... E richtigi zombie bini gsi. Ritual die mor sit geburt ah ka hend au nöd. Lavendelöl überall. Uf mich schlafe lah. Im kinderwage schlafe lah.
    Alles het nix ghulfe irgendwenn hani am arzt grad nach dem ich nur 1 stund gschlafe ka han ahglütet und gseit ich mag das nüme ich bi wükli as limit cho. Het er mich für paar täg is spital Affoltern am albis gschickt damit ich chli Unterstützig han mitem chline i de nacht. Glichzitig hämer mitem Hormon Melatonin ahgfange.
    Für mich isches kei hilf gsi dete zsi da dpfleg all zwei stund is zinmer chunt zum luege ob alles ok isch und hend mer oft de chline gweckt woner denn endlich hetti chöne dureschlafe wegem melatonin. und da er über 1 gsi isch hend sie das eigentlich nöd gmacht wie ich denkr ka han de chline für paar stunde ne damit ich vlt für 1-2 stunde schlafe tuen... Es isch me für mamis mit babys unter 1 jahr. Das helfet sie wükli sehr guet.
    Nach 4 täg bini hei gange und min chline schlaft sit dem wieder chli besser ich denke dass isch aber wegem melatonin, mir hend leider nöd chöne usefinde wiso das so plötzlich cho isch.

    Eus isch bewusst dass die schlafphasene vo de chindee ständig wechslet aber nach 3 mönet kein schlaf isch es denn wieder es anders thema.

    Ich wür mal chli vo dem woni da obe erwähnt han usprobiere und wenns nöd gaht bitte Ich dich vo herze gahn kiA. Du muesch au guet uf dich luege das isch sooo wichtig. Schlaf isch extrem wichtig!
    Ich wär so gern wieder es chind damit mami mich zwingt mittagsschlöfli mache 😂😭
  • Mir hend au wegem schube oder das zahne gluegt mitem arzt. Kei zah wo druckt het. Er het sit dem keinneui zähnli. Und schube isch genau denn verbi gsi wos ahgfange het. Jetzt woner wiedee imebe schub isch schlaft er besser aaaaber ich bin min sicher es isch wegem melatonin da er am tag au öfters müed gsi isch. Am afang wo mir mitem melatonin ahgfange hend het er die ganz nacht schlafe plus 3 mal am tag gschlafe.. jetzt hemmer euse alltags rit&mus wieder dine...
    Langsam höremer denn au wieder uf mitem melatonin. Ich wünsche dir vo ganze herze dass du wieder zu schlaf chunsch ich kenne das soo guet wie du dich grad fühlsch. Ich drucke dich ganz fest und wünsche a dim baby und die ganz ganz viel kraft und dass ihr euch wieder bald erhole chönd! 🧡🧡🧡🧡
    Viel power mami du schaffsch das!!
  • @melanieF @AmBir also weinen eure auch in der Nacht? unsere Tochter schläft mit uns im Familienbett und kann Nähe und Geborgenheit haben soviel sie will.. trotzdem weint sie momentan so viel.
  • @snowangel wow krass also echt au eine mitgmacht.. hoff klapped denn witerhin mit schlafe bi eu. Danke dir viel mol fürs vezelle! chani sicher öpis mitneh!
  • Nein, weinen nicht wirklich. Eher ein wimmern, ich stille sie noch und sie nuckelt dann die ganze nacht durch. Wenn ich nicht mehr mag, lass ich sie für 5minuten weinen. Dadurch wird sie oft müde und wenn ich sie wieder stille schläft sie ein.
  • Bestimmt die Schlafregression.Bei uns war es der 9u d 10monat der echt anstrengend war.halte durch es geht vorüber.leg dich tagsüber auch mal hin oder am wochenende,schau das dein Partner oder Eltern ect auch mal einen spaziergang übernehmen können.
  • Das kenni ou. Mini 1. Tochter het das trotz Familiebett extrem gha (isch augemein ä schlächti schlöferin gsi). Das ganze isch aber so mit 10 Monet besser worde.

    Bi mire 2. Tochter si mir grad zmitz drin. Si isch jetz 9 Monet 🥴 Ha dr leider ke Tipp aber mängisch hiufts weme weiss, dass angerne ou so geit 😅
  • @Steffi92 ah bi eus ischs genau umgekehrt. aso odo segemos eso, i mine auge guet.. si isch scho sit geburt ca min. all 3h cho aber immer ruhig und den au gad witerpfüselet.. aber eben seit einer weile weint sie häufiger in der nacht. naja. und du seisch es. isch nur scho hilfrich zghöre dass anderne au so got.. zwüsse das eher normal isch.. und genau au wie @Behappy22 seit ich vesuech afach am tag dure uszruebe.. mue sege ha ez abo afange was natürlichs zneh well i afach genau das nöd ha chöne.. trotz müedigkeit und erschöpft si und au möglichkeite hani nöd chöne schlafe/entspanne am tag dure und au ide nacht viel schlechter wieder in schlof gfunde.. das isch ez au besser mit dem..
  • @liora i weiss genau was de meinsch mitem nid zur rueh cho. Ha ou nie chönne entspanne u wo när s ching wider besser gschlofe het bini trotzdäm no stündlich ufgwachet. Mi körper het das irgedwie so übernoh 😅

    i cha nume säge dases besser wird ou wenn das im ougeblick nid viu bringt.. hoffe du hesch äs guet umfäud wo villech mou ufs ching luegt oder bim hushaut unger d arme grift, demit chli chasch entspanne. Hiuf ahnäh isch im erste momänt mängisch schwär aber äs lohnt sich ☺️

  • Wie machet ihr das mit am tag usruhe wenn falls ihr no es zweits chind hend? Ich ha no en 3 e halb jährige sohn und er brucht viel Action am tag dure da er kei schlöfli me macht..?
    Mini nächt sind nur 1 wuche guet gsi mitem chlinste sohn, jetzt isches wieder zum schreie 🤨 und wenn de chlinste wieder ihgschlafe isch bruchi 1-2 std zum Ischlafe, bis denn ischer scho wieder wach und rissts usm fascht schlaf use... 🥱🥱
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum