Baby 7 Monat alt het nöd eso gern Brei

Hend ihr mir Rezeptideeä für Babys wo nöd so gern Brei esset? Vorallem so am Abig, wo nöd z schwer verdaulich isch?
Er findets supertoll wenn er def vom Tisch mitesse aber da mir erst agfange hend weissi nöd was alles scho erlaubt isch :)
Gester hani Süessherdöpfelpommes gmacht..
Gmües wie Rüebli und Zugettistreife bechunnt er au..

Kommentare

  • Also mini het 3 mal Brei gesse und niemeh. Sie hets eifach nöd welle.. Evtl grad Fingerfood probiere?
  • Ebe ja das machi ja aber ideeä eerdet no was ;)
  • Mier hend de Milchbrei füre Abig so gmacht wie porridge mit weniger Flüssigkeit. So het sie chöne de Brei mit Händ esse (sind denn so Haferflockehäppli gsi). Weichi Nüdeli, Herdöpfeli gönd au guet, Frücht hemmer eher kochet geh (Öpfel und so) oder denne grafflet.
  • hei angi! mini chli isst au sit afang ah breifrei.. ich han do im summer halt mit weiche frücht agfange.. ziemli schnell denn brot.. und ez mit 9 mönet isst si eigentli alles wie mir, natürli ere apasst mitm salz und so.. cha dir no dapp solid starts empfehle.. und sus afachd mol breifrei google 👍️
    Angii85
  • was meeega praktisch isch und schnell zuebereitet isch wels au chasch igfrüre und afach jeglichi gmües und frücht chasch inehaue isch pancakes oder waffle
    Angii85
  • Danke liora :)
  • Oh und Röstis mit Gmüäs, Polenta, Hackfleisch, kochts Ei, Pancakes chasch au mit Banane mache!
  • Und eso Gmües-Tätschli mit grafflete Zucchetti, Rüebli, Ei, Mehl händ mini mega gern gha.
    Samara88
  • Danke ihr liebe :)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum