Wann nach Abstillen die erste Periode/ erster Eisprung

Ich habe seit Geburt meiner Tochter (Oktober 22) gestillt. Nun haben wir einen erneuten kiwu. ich habe die Kleine nun abgestillt. Diejenigen, die erst nach Abstillen wieder einen Zyklus hatten, wie lange nach Abstillen musstet ihr auf den ersten Eisprung/die erste Periode warten?

Kommentare

  • Ha mini Tochter nöd ganz 6 mönet gstillt.. 5 wuche spöter hani mini periode übercho.
    linskyy
  • Hoi zämä
    I ha leider nur 4 mönet chönne stille aber ha när bis 11 mönet t mängi wo üse sohn het trunke eifach abpumpet.
    Nach em ( abstille) aso ufhöre pumpe hani ou 1 monet druf wider regumässig mini periode becho.
    Aber dänkä isch jede körper angers.
    linskyy
  • danke für eui erfahrige! ja bestimmt bi jedem chli andersch. nihmt mi wunder wies bi mir wird si:)
  • Bi mir isch es chei monet vergangev😂
  • Ich ha 2 monat nach geburt ti täg wieder bercho und das regelmässig obwohl ich voll gstillt ha 🤷🏼‍♀️
  • Ich has wärend em Stille gha🙈9 Wuche nach de Geburt
  • @luechtstift also nach abstille oder nach geburt?
  • Han mini Täg au 2 Mönet nach de Geburt becho.. Und hans sit sither regelmäsig obwohl ich mini chli 15 Monet immer na stille. Ich wünscht, het sie e langi Zit mal nöd gha
  • also bi ganz zfriede dasi bi beidne chind länger rueh gha ha. bim erste ischs au während dem stille wider cho. jetz bim zweite chind aber ebe nach über emene jahr na nix..
  • nach de geburt :)
  • Mini chli isch 17 Mönet alt und han au na kei Periode :)
    linskyy
  • @AmBir du bisch demfall na am stille? so spannend wie verschiede s bi allne so iach!
  • Ja, zum ihschlafe mittags und abigs. und ih de nacht :)
  • Ich han bi mim 1. Sohn noch nid ganz 1 Johr mini Täg weder becho, bin aber no stillend gsi und ou stillend weder schwanger worde. De Eisprung isch churz noch demm weder cho, wo er zNacht nümme all 1-2h cho isch, sondern ou mou 4-5h düregschlofe hed. Bi mim 2. Sohn bini jetzt gspannt. Er isch erscht 6 Wuche aut, aber pfuset immer mou weder 3-5h am Stück. Chönnt mir vorstöue, dass das früehner weder für ä Eisprung länget,
    linskyy
  • Ich stille jetzt sit 22 Mönet und ha mini Täg nonig zrug.. het sie aber gern wieder (Kiwu). Hoffe immer no, dass sie trotz em stille wieder chömed. Isch das bi öperem so gsie nach so langer ziet? Oder ghör ich zu dene, wo abstille müend? Aber fräg mi halt scho, ich meine, irgendwenn müends wieder zrugcho, nöd?
    linskyy
  • ha so grunge obi söll abstille oder ned wegem kiwu. eigentli bis zu dem punkt womer denkt es wiiters baby wär toll hanis s so gfired dass d periode nani zrugg cho isch. und denn heds mi langsam afange stresse. han ebe jetz sbgstillt. di chli heds mega easy gnah. susch hetti glaub wider agfange stille🙈 s ischlafe ida nacht isch nachli ea züg ohni d wunderwaffe stille😅luut ovu und zs hani churz drufabe min eisprung gha. hüt aber (5 täg nachher)en liechti schmierbluetig.. mal abwarte was da jetz isch..
    Lilamama
  • Mini Tochter würs gar nöd isi neh, drum bini au so im Konflikt.. möcht eigentlich nöd nächtelang es riese gschrei ha (s tuet mer leid und ha glaub d nerve au nöd) aber gseh au nöd wie's ohni gah söll. Drum d hoffnig sie chömed no vonelei, au wenni nüm wük dra glaube..
    Drucke eu d duume dases bald klappt!
    linskyy
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum