1 Jährige Junge hat einen kleinen Kopf

Hallo zusammen.
Unser Sohn ist mit 33 cm Kopfumpfang auf die Welt gekommen und in einem jahr ist sein Kopf 11 cm gewachsen. Jedoch jetzt stagniert. 44 cm Perzentile unter 3 (davor immer 3) jetzt habe ich mega Sorgen. Er krabbelt, zieht sich rauf, ahmt nach, lacht etc. Habe jedich doch etwas Sorge. Hat da jemand ähmliche Erfahrung?

Kommentare

  • Was seid den de kinderarzt dezue? Isch d fontanelle no offe? Wie isch sini kopfform? Eher schmal und lang oder usgwoge oval?
  • Sin kopf isch eher rund u ned schmal/lang
  • Arzt isch au chli verunsicheret u seit mer muess es beobachte
  • Mini zwei Meitle hend beidi z‘grossi Chöpf kaa (über de 100.Perzentile). I haa mer denn au grossi Sorge gmacht, hend au mösse abklärige mache und immer wieder kontrolliere. I haa denn us Gwunder mol min Chopf gmesse und so hani gmerkt dass ich selber au en „z‘‘grosse“ Chopf haa (32 Johr het mer das nie öpert gseit😅)
    Es chönt jo au sii das er eifach chlineri Chöpf hend und drum de Chopf vo euem Chline halt au nöd de Gröscht isch…
    Glööaenn
  • Ja mer händ kei riese köpf. 54 cm 57 cm. Also icha ja nur 10 cm grösser als er. Was händs idene abklärige gmacht?
  • hey, also das hani bi swissmom gfunde:
    Die durchschnittlichen Masse:
    mit drei Monaten zwischen 38 und 42 cm
    mit einem halben Jahr zwischen 41 und 44 cm
    mit einem dreiviertel Jahr zwischen 42 und 46 cm
    mit einem Jahr zwischen 43 und 47 cm
    Nach dem ersten Geburtstag wird nur noch bei auffälliger Kopfgrösse nachgemessen, weil das Kopfwachstum dann nicht mehr so stark ist.

    dis chind isch also völlig im normbereich mit de chopfgrössi. solang er sich sust guet entwicklet, isch doch super! sini chlineri chopfgrössi isch halt eifach genetisch bedingt😊
    aenn
  • Ja aber denn fragich mich warum es ihne uffallt? Warum sie gmeint hät es hätti abgflacht?
  • Kei ahnig, es isch ja luut dem bricht normal, dass es nachem 1. lebensjahr abflacht🤷🏻‍♀️. es sind au nöd all ärzt glich guet informiert. wenn der trotzdem no sorge machsch, würi mer e zweitmeinig bimene andere arzt ihole
  • so als verglich mit mim sohn wo bald 3 isch:
    geburt 40cm, 12 mönet 49cm, 18 mönet 50cm. da hät au niemert gseit es seg uffällig, will er innerhalb vo 6 mönet nur 1cm gwachse isch
  • Sein kopf ist von 9 monaten bis 12 monat 1 cm gewachsen aber keine ahnung
  • ja aber du häsch ja gschriebe, dass sin chopf innerhalb vomene jahr 11cm gwachse isch. mer chan nöd eifach nur ei messperiode, i dem fall 9. bis 12. monet, für e beurteilig biizieh. nöd jedes chind wachst im gliche moment glich schnell, drum muess mer immer s gsamtbild aluege. 11cm innerhalb vomene jahr gseht für mich völlig normal us
    Miette
  • Bei meiner Tochter wuchs der Kopf vom 9 zum 12 Monat „nur“ 0,5cm und insgesamt in den 12 Monaten 11,5cm und niemand hat etwas gesagt. Sie kam mit einem KU von 36cm auf die Welt.
  • Wie viel hät sie mit 12 monat ka?
  • Mer hend bi de ältere Tochter en Ultraschall vom Chopf gmacht (zum Wasserchopf und Tumore usschlüsse).
    De Ultraschall hemer mit 5 Mönet gmacht und de KIA het denn wo sie Jöhrig gsii isch nomol en Ultraschall wele mache loh. Det hani mich denn aber gweigeret (sie het chöne laufe, het agfange rede)
    Bi de Chlinere hemer den nur no regelmässig gmesse.
  • Aber wieso händs denn nomal ultraschall welle mache wenn sie sich ja eh guet entwicklet hät? Euse duet sich ufezieh u ade möbel entlang laufe krabble paar wörter wie mama meme baba dada sege
  • BAS schrieb: »
    Sein kopf ist von 9 monaten bis 12 monat 1 cm gewachsen aber keine ahnung

    Hallo Bas

    Ich glaube man kann es nicht verallgemeinen wir hatten von 9 monaten zu 1 Jahr +0.6cm
  • Das hani mi ebe au gfroget… Sie het halt nu Perzentile aglueget und nöd s‘Chind au no… Hüt isch sie 3.5 Johr alt und het no nie öpert gseit sie heg en grosse Chopf… Sie entwickler sich au super👍🏻
  • Sie hät gmeint euse isch scho immer chli hinededri gsi. Isch bald 13 monat krücht erst sit 2 monat zieht sich sit e monat ufe macht am möbel entlang wchrittli. Seit mama meme baba dada
    Pinzettegriff verstecke lache nur laufe halt nonig. Isch das alles ao zrug??
  • Aso mini isch glich wiit und wär nie ufd Idee cho, sie seg hinedri.
  • los meh uf dis mamagfühl ☺️ und msch der weniger sorge

    bis 18monst oder teils 22 monat nit laufe isch völlig normal.

    und klar cha es chind hinde dri si
    heisst aber nix für später ☺️
    und falls doch chenntisches eh not ändere 🫶🫶

    mine lauft nu nit, zieht sich nit es bitz ane möbel hoch so what? är chillt halt sis läbe🤷🏼‍♀️
    Mamelo
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum