Krampfartige Baychschmerzen seid 5 Tagen meist Abends/ Nachts

Ihr lieben... Meine Tochter, bald 5 Jahre alt, hatte am Sonntag plötzlich extrem starke Bauchkrämpfe und Durchfall.
Seit dem hat sie täglich immer wieder Krämpfe, geht dauernd aufs WC aber hat keinen Durchfall mehr. Manchmal harten, dann wieder breiiger Stuhlgang.
Habe auch schon versucht heraus zu finden, ob sie etwas belastet, psychisch. Erfolglos....
Sie trinkt Tee, nimmt Globuli und Bioflorin.
Essen möchte sie eigentlich, isst dann aber meist wenig. Denkt ihr das könnte ein Infekt sein? Oder eine Allergie? Würdet ihr mal den Arzt kontaktieren? Bin so unsicher, hatten bis anhin erst einmal Magendarm, da waren die Symptome aber eindeutig.

Danke für eure Tipps und Meinungen💞🌸

Kommentare

  • Ich würde beim Arzt vorbei oder mal anrufen und nachfragen. Gute Besserung ❤️
  • Danke, heute ging es ihr wieder soweit gut... 🫶
  • We si ma ässä u vorauem trinke dänki muesch nid grad zum Dokter, i würd mau no abwarte. Mi Sohn het um Siuveschter Magädarmgrippe gha u sit denn immer mau wider ä Tag mit breiigem Stuuähgang aber süsch ohni Beschwärdä…chönnt ja irgend ä vürschleptä Infekt si oder so🤷🏻‍♀️ i dänkä du machsch scho aus richtig👍🏻 u wes i paar Täg nid besseret chasch ja de immer no zum Dokter
  • Ich bi vor 1 wuche im spital gsi weg min chline und dete hets au es pärli ka mit sim 3 jährige sohn de het sich au über buchkrämpf beklagt genau so wie du es beschriebsch er het aber nur i de nacht kah und het eso nöd chöne schlafe.

    Ich denke da gaht eifach öpis ume, min ma und min chlinste sohn, mini muetter und mini schwöster hend magedarm grippe ka.

    Wenn du sorge häsch gasch am beschte grad zum Doktor, me wet ja die chline nöd liede lah.
    Ich bi en rise angsthass und gang sehr schnell zum arzt mite kids wenn i merke dass es ihne nöd guet gaht und ich nöd chan helfe, han am arzt au scho gseit ich bi glaub eue stammgast da :D er het nur glachet und gseit besser eimal me als dihei zueluege und sich de kopf zerisse
  • Danke für euchi Rückmeldige. Es hed leider no ned wirkli besseret. Müend etzt en Stuehlprob i schicke. Esse und trinke mag sie ebe ned wirkli. Hed i 1 Wuche 2 Kilo abgnoh. Mol luege was sie so blaaget😔
    Kenne Magedarm eher als paar Täg und durchgehendem chranke Allgemeinzuestand🤷‍♀️

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum