Geburt im zollikerberg oder Hirslanden (allgemein versichert)

Hallo,
Wir sind gerade dabei uns für ein Spital zu entscheiden. Ich bin nur allgemein versichert und schwanke zwischen Hirslanden und Zollikerberg (Möglichkeit Einzelzimmer). Allerdings verunsichern mich die kritischen Kommentare zu Zollikerberg (Chaos, unterbesetzt etc). War jemand schonmal im Hirslanden in der Allgemeinabteilung?
Danke!!

Kommentare

  • Ich war in der Hirslanden und bin allg. versichert. Es war mega toll. Es sind alle mega sympatisch und ich war in einem zweier Zimmer, war aber jedoch all die Tage alleine im Zimmer, das andere Bett war nie besetzt. Zimmer war mega modern und im Badezimmer war auch alles vorhanden (Frottetücher, Shampoo, Duschgel, Binden). Hirslanden würde ich immer wieder wählen..
  • Bi au allgemein versichert han aber es familiezimmer gha im Zollikerberg zweimal dede gsi und isch super gsi
  • Ich selber han im Zolliker Spital gebore und wür aber niehmeh döt anne gah. Kolleginne vo mir sind aber total begeistert vom Zolliker. Mir hend extra es einzelzimmer buecht, will ich nach 3 Täg ileite und heftige Wehestürm und am schluss endend miteme notkaiserschnitt eifach nuddel fertig gsi bin und ich het kei fremdi Person vertreit i dem moment. Das Einzelzimmer isch aber so winzig gsi. Bsuech het absolut kei platz gha. Mis Baby isch im September cho, daher isch es extrem heiss gsi und dsunne het de ganzi tag direkt is Zimmer gschunne. D ussemarkiese hends immer vergesse abbezmache und mini storre im zimmer hend nöd glanged und ich bin somit eifach de ganzi tag inere dunkle, winzig chline und dezue anne total heissi höli gsi. S personal isch sehr gstresst und zum teil au biz schnippisch druf. Ich han nöd uf anhib gnueg milch gha und die hend mir dermasse druck gmacht dassi am schluss en riese Milchstau becho han. S einzig schöne am Zolliker isch de Garte wo mer mitem Baby schön chan go spaziere. Ich glaube im Hirslande bisch besser ufghobbe. Ich wird bim 2. Chind döt anne gah.
  • ich empfehle uster😁
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum