Muttermilch komplett durch Nahrung ersetzen?

Hallo mitenand!
Mein Sohn (8m) isst nun drei-vier Mahlzeiten am Tag und trinkt nur noch beim aufwachen, beim einschlafen und am Nachmittag an der Brust. Ab wann brauchen Babys keine Brust/Schoppen mehr? Ich frage, weil ich eigentlich gerne abstillen würde, aber falls Babys sowieso nur Muttermilch trinken bis sie vier Mahlzeiten essen, dann warte ich noch ab, bis ich alle Stillmahlzeiten mit Nahrung ersetzt habe.
Es ist mir ein bisschen unangenehm, das zu fragen, weil ich das Gefühl habe, das sollte man wissen. Leider habe ich keine Freundinnen die Kinder haben und bekomme solche Sachen nicht mit. Danke im Voraus!
aenn

Kommentare

  • heyy,
    mir hends gaht ähnlich. bi eus isch aber meh s thema das er de shoppe nöd nimmt und ich so noni ganz abstille wot/chan.🥲

    mir hends ide müetter/vätter beratig gseit bis jährig söttets schono 2x milchmahlzite ha. die chönd aber au dur milchbrei ersetzt werde wenns de shoppe ebe nöd söttet neh.🤷🏻‍♀️mir stilled im moment no 1x am tag und ide nacht. aber ich wür sege wenn er am morge und am abig en guete milchbrei hett ischs voll oke.

    nimmt eue denn de shoppe?
    lalamama
  • Ich han au bis jährig na zweimal gstillt (Morge und Abig), wil das d‘Müätterberatig gseit het. Das nebem Esse de ganzi Tag. Churz nach jährig heter sich denn abgstillt, aber denne hend mer ihm denne eifach Chuemilch zum trinke geh.
  • Meine Tochter hat erst richtig mit essen begonnen als ich mit 12monaten von heute auf morgen abgrstillt habe. Es hat für mich nicht mehr gepasst mit dem ständigen stillen. Jetzt hat sie 2x am Tag schoppen mit kuhmilch und isst vom Tisch. Brei mochte sie nie. Jedes Kind ist anders. Stillen muss für euch beide passen. Ich hab immer einfach auf mein gefühl gehört. Alles gute!
  • Falls du jetzt scho wottsch abstille, würi die Stillmahlziite bis zum 1. Geburtstag mit Pre Milch ersetze. Nachem 1. Geburi bruchets theoretisch kei Milch meh, aber du chasch au mit bitzli Chuemilch wiitermache.
    aenn
  • also mine hani bis 14mt (1x am morge) no gstillt. Ab 9mt het er supper gesse und han den immer stillmahlzite ersetzt und ihm aber au wieder ge wenn ers brucht het vorallem wens chrank sind merkt mers am meiste. @lalamama Gahn nach dim Gfühl und nachem Tempo vo dim chind ☺️
    aenn
  • im erste jahr isch es grundsätzlich BEIkost, dass heisst d haupternährigsquelle isch iner regel d milch (brust oder pre)
    aber würd uf dich lose. min sohn het früeh sini 3 mahlzite (isst hitte immer nu 3 mahlziite) sehr guet gässe.
    ha de nach 7nt abgstillt und PRE nahrig gäh morgens und abends scho nur dasi alli wichtige vitamini/iise etc abdeckt han
    Lauraannahaenn
  • Mini het de Schoppe au nie welle, ha denn bis 11 Mönet gStillt. Vo 9-11 Mönet machets nomal en riese Schub und verstönd nomal biz meh. Mit 11 Mönet het sie denn plötzlich de Schoppe gno und mega guet gesse.. denn het soe sich fast vomele abgstillt und hwt sich soo uf de Schoppe gfreut.. viellicht ruchts no bizzli Ziit denn klappt das sicher 🥰
    aenn
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum