Angst vor dem Baden

Hoi mitenand

Eusi chli isch jetzt den 11 Mönet. Als baby het sie mega freud kha am bade sowie ih de babywanne und ih dem bade-eimer (ich weiss nöt wies richtig heisst). Mit so 6 mönet het sie plötzlich angst becho im Eimer und het den liecht brüellt. sobald sie im wasser gsi isch, isches wieder guet gsi. den hemer id eusi badwanne gwechslet und det isch am ahfang super gsi. die letscht paar mal het sichs konstant verschlechtert.
erst het sie sich mega fest aneklammert und im wasser isches wieder guet gsi. bim nöchste mal den het sie ahfange brüelle und het sich klammert und im wasser isches den ebefalls wieder guet gsi.
das mal het sie sich so fest klammert und het so richtig fest ahgfange brüelle und sie brüellt mega selte, nur wenn sie sich verletzt. Gmeinsam mit ihre is wasser bim zweite versuech isches no schlimmer gsi. sie het den einigi minute brucht im zimmer sich zberuhige. jetzt hemer gmerkt, dass mer nöt mal meh badzimmertür offe lah derfed.

mir bruched eui hilf und tipps

beste dank🥰

Kommentare

  • Hallo Sabiix.
    Min ältere sohn het au sone phase ka dass er plötzlich angst ka het.
    Ich ha ihn denn nüme i de badwanne bädelet sundern han de lavabo i de chuchi mit wasser gfühlt und paar liebliengs spielsache ine tah.. und hannihn zerscht mite hend und füessli plantsche lah bis er selber langsam ine grutscht isch.. mite zit isches immer besser und besser gange. Irgendwenn chasch denn sglichige mache i de badwanne und sie selber denn entscheide lah ob sie ine wet... Wenn dass mitem lavabo nöd wür klappe chasch die chline imfall au guet eifach mitmene chline frottetüechli und warmsnseife wasser ufm wickeltisch wäsche.. und eifach spielerisch immer wieder probiere bis sie wieder muet findet is wasser zgah... Vlt findet sie badwanne plötzlich so riesig au wenn mit inne stiegsch chan sie das glich stressig finde wenn sie eifach dbadwanne nöd vertraut. Swasser isch denkich keis problem da sie sich ja meistens beruhigt ka het im wasser...
    Es chunt wieder :D 💚 irgendwenn schreit sie denn will sie usm wasser muesch neh haha
  • also i ha überhaupz kai erfahrig mit dem abo mir fallt ez afach spontan i vlt anstatt bade düschele ide badwannne?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum