Einschlafstillen abgewöhnen

Meine Tochter 8 1/2 monate, schläft nur ein beim Stillen, Tag und Nacht. Hat jemand Erfahrung damit dies abzugewöhnen?

Kommentare

  • Hallo Olivia
    Ich kann dir jetzt leider auch nicht helfen. Aber mir hats geholfen zu wissen, dass man nicht alleine ist. Meine kleine ist 11 bald 12 monate alt und wir machen es auch so. Sie schläft nur mit dem stillen ein.
  • Meine wird 18 monate und anderst klappt es bei uns leider immer noch nicht.Falls jemand Tipps hat😊
    OliviaTanner
  • Leider kein Tipp, meine ist 19 Monate und bei uns dasselbe :)
  • Zerst am tag probiere, wen mer nöd müed ish..
    OliviaTanner
  • Hallo!
    Ich han das bim erste Sohn ka und de Kinderarzt het mir gseit wenn sbaby müed isch söllich ihn stille aber versueche während stille sbaby wach zphalte. Und erst wenn er gnueg trunke het denn ihn schlafe lah.. er wird denn en volle Büchli ha und eso schlafe. Es het bi mir klappt ka eso, es isch zwar ahstrengend gsi will er zum schlafe glich dbrust gsuecht het aber ich ha ihn statt brust nur no wasser abote und eso hets sehr guet klappt.
    OliviaTanner
  • Hallo, han leider au kei tipp usser das vilicht eifach z akzeptiere und versueche z gniesse. Bi üs au so gsi bis zum erste geburi. Denn hani abgstillt fu eim tag ufe ander. Z stille het für mich nimä gstumme. Und plötzlich het sie au ohni brust chönne ihschlafe... solang sie aber gstillt worde isch het sie wie au kei grumd gseh wiso sie ez ohni söll ihschlafe🤣 ihschlafstille isch es absolut natürlichs verhalte. Und d papis findet meistens au irgenwie e wäg wies ohni brust klappet wenn z mami mal wäg isch. Alles gueti!
    aennPatricia1909LauraannahOliviaTanner
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum