Zähne putzen und Mund spülen

Hallo Zusammen. Bei meinem 5 Monate jungem Baby sind die beiden unteren Zähne draussen und nun kommen die oberen. Bis jetzt habe ich nur mit Fingerzahnbürste und Wasser geputzt. Jetzt möchte ich mit Zahnpasta anfangen aber ich frage mich wie den Mund danach spülen?! Damit er es nicht verschluckt möchte ich sein Mund spülen aber ich frag mich wie.. Wie habt ihr das gemacht? Eine Spritze verwenden zum spülen? 😅 Ich hoffe auf ein paar Tipps:)

Kommentare

  • Das mached mir erwachsene eigentlich alli falsch mer sött ned spüele nachem putze 🙈 und wenn sie biz zahpaschta schlucked isch das ned schlimm. Für das gits ja extra die für chind mit weniger fluorid. Im Dütsche gebeds sogar de chind extra fluorid tablette für zäh…. Mir bruched elmex. Die het die besti fluoridverbindig enthalte wo gäge karies schützt.
    elena1990GlööMiette
  • Mier dünd au ned spüäle, mer gebed ihne vorher und nachher chli Wasser zum trinke.
    elena1990
  • Ah soo.. 🙈 Okay .. den werde mer gar nöd spüele.. umso besser :) han denkt es sig villicht nöd guet wenns gschluckt wird.. Dankeschön 🤗
  • mir hends ide mübe au gseit nöd spüele. hend det au e kinderelmex becho 🤭

    wie hebeds bi eu ane? was sind so eui tricks?😁
  • Da lisi gern mit! Sött jetzt minere chli au Zäh putze aber das wird nöd eifach 😂
  • Gester met fasch 1.5 hani s erscht mol rechtig chöne zähn putze. Es zieht recht a de nerve😬😬😬
    mamii
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum