Ab wann keinen Mittagsschlaf mehr

Hallo ihr Lieben

Wie lange haben eure kleinen ein Mittagsschläfchen gemacht? Meine 18 Monate wehrt sich seit 3 Wochen dagegen. Und wenn sie einen macht, dann schläft sie Abends viel viel später ein. Ich bin teilweise über 1 Stunde mit ihr im Zimmer Mittags aber es bringt nichts. Mehrheitlich möchte sie es nicht mehr.aber wenn sie gar nicht schläft, ist sie ab 18:00 total übermüdet. Meiner Meinung nach, sollte man mit 18 Monaten definitiv noch ein Schläfchen mache.Was sind so eure Erfahrungen?

Kommentare

  • Üsi Tochter hät mit 25 mönet au nüme wölle shlofe.. sie hät vorher oft nurno 30 min gshlofe am tag. Sit do, goht sie am obed ca. 1h früehner is bett & ii chan nach ca. 10 min usem zimmer.. vorher mit mittagspfuus ish teils au bis zunere stund gange bis sie gshlofe hät.. hät beides sini vor- & nochteil 🙃
    Adorable
  • Be üs esch d Mittagsschlof leider au mit under 2 fertig gse. (i glaub um di 21/22 mönet ume)und das trotz früehufsteher 🙈
    Sie send d am Obe au dur das früehner is Bett so um di 17.30/18Uhr. Und jo ischlofbegleitig esch ame ke 5min. gange.
  • Eusi beide hend au beidi vor 2 Jöhrig (so umdi 19 und 21 Monet ume) kei Mittagspfuus meh gmacht. Sie sind denn aber immer scho am 19:00 is Bett gange und schnell iigschlafe. Es isch en Moment gange bis sie guet bis am Abig dureghebt hend, meistens so umdi halbi 5i umenand isch d‘Krise gsi. Brucht chli Ziit bis sich de neu Rhythmus iipendlet hett, vill geduld wünschi!🙏
  • Meine hatte sich auch etwa mit 18M dagegen gewehrt - war aber nur eine Phase. Falls deine gerne im Kinderwagen oder im Auto schläft, kannst du dir ja deinen Tag so planen, dass du zu dieser Zeit wo sie schlafen sollte raus gehst. Das hatten wir so gemacht.
  • Ich glaube ihr sind eher im 18 Monets Sprung / Schlafregression. Es isch e phase und gaht verbi. Es git übrigens mit 24. Monet nomal eini. Denn isch schlaffe es zitli schwirig. Heisst aber ned das sie kei mittagsschlaf me bruched. Probier doch mal sie scho am 11:00 Uhr in mittagschlaf ztue. Bi eus isches den viel viel besser gange als erst nachem 12:00 Uhr.
  • So ab 3 jährig hämer de mettagsschlof weg chönd loh ond de schlof i de nacht het glanget
  • Bi eus übrigens au. Die gross het bis 3 /3,5 mittagschlaf gmacht und de kli isch 2 bruchts definitiv au no
  • Ich denke das isch sehr verschiede vo chind zu chind min fascht 4 jährige macht ab und zue immerno mittagsschlaf
  • Zwinge zum schlafe chame ja nid, jedes Chind isch verschiede. Mi Sohn het fasch bis 4i Mittagsschlaf gmacht. Mini Tochter het aber mit knapp 2 keine me brucht resp. keine me wöue mache.
  • Üsi isch über 2. Mir luege, dass sie früh schloft au teilwies scho am 11.30. Oder wenns spöter wird unterwägs schlofe lo und den verwache sie frühner oder mir wecke wieder. Süscht bringsch sie am Obe nit is Bett🙈🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum