Het öper Erfahrige demit? Bi üsem Sohn hets sit Geburt gheisse, dass es eng usgseht, aber mol abwarte. Jetz mit 16 Mt gsehts immerno eng us. Hend eui Kinde Schmerze gha? Hender da bemerkt? Mit welem Alter isches operiert worde? Oder isches bi öperem uf eimol besser worde?
Kommentare
531
Inzwischen ist unser grosse 4.5 Jahre alt & die Vorhaut hat sich problemlos von der Eichel gelöst & lässt sich durch unseren Sohn gut verschieben.
255
4
Und hend ihrs scho mol überleit wegem operiere, dass ihm den einiges erspart wird oder vilich ab de pubertät agnehmer isch? Mir kennet öper wo erst i de pubertät das het wegmache loh, aber den au schmerze gha het, anschienend seget viel umso jünger umso besser. Jo er zieht dranume sit er 9 Mt isch, gseh aber no kei veränderig .. 🤔
531
Die Vorhaut löst sich wirklich erst später (ab 4 jahre), wie auch @Crystal beschreibt. Ich weiss nicht mal, ob es Urologen gibt, die es so früh operieren. Ich kenne solche Operationen erst ab einem Alter von 4-6 Jahren (Arbeite im OP), da man halt in so einem frühen Stadium noch nicht viel sagen kann.
255
I würd dir o empfählä wet dir Sorge machsch miteme Urolog ds luege, di KiArzt cha dir sicher o witerhäufe