Mamis aus Solothurn gesucht

Hallo Zusammen
Ich suche Mamis aus der Region Solothurn/ Bellach für gemeinsame Aktivitäten.
Ich bin 40 Jahre alt und habe im Oktober 2023 eine wunderbare Tochter bekommen.
Meldet euch doch, ich würde mich mega freuen mich mit anderen Mamis auszutauschen.

Kommentare

  • Hey anoscha. Mir wohne in Bellach aber üsi chinder si scho vill grösser, daher isch de alltag scho nümme ganz dr glich.

    Aber i cha der s Familieforum in Bellach empfehle, die verastalte paar mol im Johr e Krabbelmorge. Oder de gäbtis no s Krabbelgym ide kaselfeldturnhalle wo während Herbst-Früehlig ide Turnhalle abote wird, grad nid ganz aktuell aber sicher öbbis wome cha im Hinderchopf bhalte ☺️ Ide Kunstturnhalle z solothurn (grad näb de Badi) gäbtis au no jewils mo/mi/fr morge es Krabbelgym für 0-5 Jöhrigi.
    Im Rückbildigsturne hani au no ebefalls tolli Mamis kenneglert, de si d Kinder au no glich alt 😄
    Ah und in Selzach gäbs no de Zwärglitreff (0-3 Jöhrig) git grad zwei Date im Juni, muesch mol google 😃
    I drücke der d düüme dass vili tolli Mamis kennelernsch 🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum