Hoi zämme
Ich bin Giulia, 26i und chume us de nöchi vo Winti. Ich bin alleierziehends Mami vo mim Sohn (9 Täg alt). 😊
Ich wür mich sehr gern mit anderne Mamiis treffe, öpis unterneh und sich uustusche.
Meldet euch doch sehr gern , ich freue mich neui Bekanntschafte zmache!
Liebi Grüess
Giulia
Kommentare
4
bisch no uf dr suechi nach kontäkt? i wohne in winti und ha äbäfaus e sohn, wo afangs november isch ufd wäut cho. darfsch di gärn mäude, faus di post no aktuell isch.
lg anna
9
Chume ebefalls vo Winti und bin 27gi, mini Tochter ish jetzt grad 1 Jährig worde und bin aktuell mittem Nummero 2 schwanger (sowiit alles guet lauft).
Chasch mer gern mal schriebe per PN oder uf de Post antworte.
8
Bin 24 und Mami vo zwei Zwillingsmeitli (17 Mönet) wür mich au sehr über neui Kontäkt mit anderne Mamis Umgebig Winterthur freue.
Liebi Grüess
Jasmin☺️
91
Suchen Sie einen dringenden Kredit zur Finanzierung Ihrer Projekte, zum Kauf einer Immobilie oder eines Autos? Ganz gleich, wofür Sie einen Kredit benötigen, ich bin bestrebt, Ihnen schnellstmöglich zu helfen. Meine Angebote reichen von 5.000 € bis 2.500.000 € mit einem Zinssatz von 2 %. Sie erreichen mich per E-Mail unter d.marysebiernaux@gmail.com oder per WhatsApp unter +16394583671.
- Privatkredite
- Autokredite
- Studentenkredite
- Umschuldung
- Konsumkredite
- Sonstiges
Ich garantiere Ihnen 100%ige Zufriedenheit und schnelle Bearbeitung. Die Auszahlung auf Ihr Konto erfolgt umgehend. Sie können sich darauf verlassen, dass ich Sie bei der Verwirklichung Ihrer Träume unterstütze. Bitte teilen Sie mir die gewünschte Kredithöhe und Laufzeit per E-Mail an d.marysebiernaux@gmail.com oder per WhatsApp unter +16394583671 mit.