Hallo Han ide nacht extremi bluetige gha au ide 5/6ssw und bi dän am nächste tag in spital zur kontrolle. Bis hüt isch nöd sicher obs e zwillingssw oder es hämatom gsi esch. Aber näbe mir lit jetz mini 9 monat alti tochter. Deswege toi toi toi🍀
Oh das tönt au krass# aber gratuliere zu dim wunder und danke für die beruhigende wort.
Besser wie vode fa zghöre vo wäge ja wieso sind sie überhaupt da, mir chöntet eh nüt mache wenns so wär..sie hend jetzt eh 50% zu 50% chance😅 so wär min erst termin bide fa gsii zum thema ersti ss🥲
Tuet mir mega leid z'läsä. Ig bi bi beidnä SW ir 12/13 Wuchä mit liechtä Bluetigä im Notfall gsi und si hei mir genau s'glichä gseit 😢
Nach füf Stund wartä het sich de doch mau öper kümmeret ä Ultraschall z'machä. Beid Ching si gsung u munter. Wohär s'Bluet cho isch hei si nid gnau chönnä sägä. Schickä Dir ä Umarmung.
Oh das tönt au krass# aber gratuliere zu dim wunder und danke für die beruhigende wort.
Besser wie vode fa zghöre vo wäge ja wieso sind sie überhaupt da, mir chöntet eh nüt mache wenns so wär..sie hend jetzt eh 50% zu 50% chance😅 so wär min erst termin bide fa gsii zum thema ersti ss🥲
Mi Frauearzt am tele hät gseit i söll doch diräkt i notfall go und ned uf de termin bi ehne warte. Also im spital händs mi mega ernst gno und jegliche untersüech gmacht. Mega schad hesch sone erfahrig mösse mache🙁 Händs de öpis gseh ? bi mir hätmer de gottlob de herzschlag scho gse
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
9
12
343
Nach füf Stund wartä het sich de doch mau öper kümmeret ä Ultraschall z'machä. Beid Ching si gsung u munter. Wohär s'Bluet cho isch hei si nid gnau chönnä sägä. Schickä Dir ä Umarmung.
12
9
Mi Frauearzt am tele hät gseit i söll doch diräkt i notfall go und ned uf de termin bi ehne warte. Also im spital händs mi mega ernst gno und jegliche untersüech gmacht. Mega schad hesch sone erfahrig mösse mache🙁 Händs de öpis gseh ? bi mir hätmer de gottlob de herzschlag scho gse