Baby brei

hallo mitenand mini chli muss ish jetzt 17 wuche alt und ich ha irgendwiä s gfühl das sie nöd ganz satt wird gib ihre de shoppe händee tipps? sie schalft siit 2 mönet eigentlich dure und siitere wuche chunt sie mir ih de nacht will sie hunger hat

Kommentare

  • Hoi Dory, mine isch 18 Wuche alt und min Chinderarzt hät gseit, i döf scho mit Babybreili afange. Z‘erst müesstisch mittags afange und z.B. 3 mal hinderenand mit Rübli und dänn als nögscht öpis anders 3 Täg neh. Damit Allergie kasch usschlüsse und wenn er am Mittag e ganzi Portion zu sich ninnt, machsch da zusetzlich bim z‘Nachtesse und zum Schluss au am Morge. Bi jedere Mahlziit gisch no Fläsche bis sie‘s dänn si laht. Hoff ha dir chönne helfe :)
  • hallo 😊 sorry ha din kommentar erst jetzt gseh .
    danke han jetzt au siit 2 wuche mit breili ahgfange aber sit det isst sie mir uh schlecht 😩 bim breili nachm 4-5 löffel fangt sie mega ah brüelle und wot dn nüt defo meh wüsse und bim schoppe laht sie mir jetzt immer fasht d helfti . wie isches bi dir so?
  • Ich han erst hüt agfange ka, da mir sit gestern wider en Tisch händ. Er hät recht viil verputzt sicher so um die 15 Löffeli und hät‘s au guet agnoh, was mi uhüenisch überrascht hät (vo de Fläsche isch no 60ml au übrig bliibe). Mal luege ob‘s bi de nägst Zuetat au so passe wird. Good luck
  • gisch am chline demfal au nachem breili gad milch? bi ebe geshter ad müetter väter beratig ubd diä het gmeint ich söll nur s breili gäh so guets gat
  • Komisch und min Chinderarzt hät gseit, i muen no Milch dezue geh. z.B. hüt hät er alles gesse und dänn 140ml no trunke. Wenni du wäri würi bi dim Chinderarzt nachefröge, d‘Arztghilfin beantwortet bi eus au jedi Frag am Telefon. I bi nömm so Fan vo Hebammene und süschtigi Beratige, da die mir zu viil verschiidenigs Züg verzählet. Gahn nach dim Gfühl eifach nache und din Chinderarzt hät da sicher meh Erfahrig.
  • woow so viel 😊super.
    ohjee ich hass das jede seit öpis anders machet dich fasht unsicherer 😕.
    ja isch glaub würki besser muss eh demnächsht gah für d impfig frög ihn dn gad us.
    danke viiiiiel viiiel mal dasmr gshriebe häsh uh lieb
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum