Wunde Brustwarzen

Tanja87Tanja87

786

bearbeitet 2. 03. 2019, 14:33 in Stillen
Hallo liebe stillende Mamas💐

Meine Tochter ist morgen 14 Tage alt und sie wird voll gestillt. Ich habe so ziemlich seid Beginn des stillens wunde bis offene Brustwarzen. War in der Stillberatung, Hebamme ist auch noch zu Hausbesuchen bei mir und all die Tipps helfen nicht wirklich🙁 lege sie auch richtig an die Brust, salbe mit Purelan trage Zinkhütchen... das Stillen mit Hütchen möchte ich umgehen, aber wenn es so weiter geht, muss ich sie wohl oder übel anwenden😓😓 habt ihr vielleicht noch ein paar tips? Danke schon mal im Voraus😉💐💕

Kommentare

  • Hallo Tanja. Das hatte ich auch. Mir haben Mepilex-Pflaster sehr geholfen (nicht erschrecken, kosten recht viel). Gute Besserung.
  • Vielleicht lasern? Habe nur Gutes davon gehört. Habe es aber selber nie gemacht.
  • Nochmals eine Stimme für Mepilex. Lass dir am besten ein Rezept ausschreiben, sind mega teuer.
    Und mir haben die Stillhütchen zwischenzeitlich geholfen. Gab auch keine Saugverwirrung. Sonst leidest du ja Höllenqualen 😰
  • Mepilex hatte ich auch schon... von Anfang an angewendet😓 ja es schmerzt so ziemlich immer😅 sogar wenn ich einkaufe und an den kühlregalen vorbei gehe🤣🤣 währe es doch wieder etwas wärmer😉🤗Danke für die Tips😉
  • @Milchmädchen lasern? Davon hab ich noch gar nie was gehört🤔 was wird da genau gemacht? Also klar gelasert😅 aber was soll das bewirken?☺️☺️
  • mir hät am beste ghulfä wänni nachem stille es tröpfli milch usedruckt ha, verriebe und ade luft tröchne lah. bi eh am liebste oben ohne umegloffe😅 wänns ganz schlimm gsi isch hani tag und vorallem über nacht multi mam komprässe druf. die chüehled schön
  • @Mirj dankee☺️👍 weni oben Ohne umeschuene verteopfi eifach alles🤣🤣🙈 hani au schonprobiert. Oder denn frühri und bäääm harte Nippel😖😖 wo bechund mer die multi mam kompresse?
  • hihi😂 jaa dä känni au🙄 und wänn dä still bh eifach offe lahsch und es nuuschi une anechlämmsch? weisch wini mein? dänn laufts det drii usser natürli bim bücke😉 ich has grad im geburtshuus becho, dänke aber die gits au ide apo/drogerie
  • @Mirj Jesss wird immer sexier🤣🤣👍 da wird de maa sich am ablick erfreue😋🤪 machi mal👍 nützts nüt so schadets nüt seid mer doch so schöön😅
  • he ja, de söll au öpis fürs aug ha😉😅
  • Han so stillmuschle gha, die sind top😍😍
  • Bim Lasera wird dWunda verschlossa. Heilt denn schneller und besser ab. Mini Hebamma het das gmacht. Vilicht kasch amol nofroga. Alles Guati
  • Also einzige was mir gholfe het sind au MultiMam pads gsi. Das ganze mit Zinn/Silberhüetli ect het gar nüt bracht. Has im gegeteil unagnehm gfunde. Da reagiert jede anders druf. 🤷‍♀️
  • Aja zum obe ohne umezlaufe findis jetzt im Winter chli zchalt. 😂 Guet bi euis würis allgemein ned mache. Han ja scho Vorhäng aber so Blickdicht sind die den doch ned. 😅
  • zersch hani stillhüetli gnoh zum abheile und nacher raffaelsalbi 👍🏼👍🏼👍🏼 die isch goldwert
  • @Milchmädchen jaa das isch megaa!! mini hebi het 2mal glaseret und es isch praktisch verheilt xsi
  • bi mir hed stillberateri im spital 3mol glaseret und isch nochher super gange... sind richtig bluetig gsiii....
  • lasere das macht e stillberoterin?!
  • Mittlerwiele gahds scho um vieles besser👍 denke das mitem lasere wird ned nötig sii☺️Aber ja, das isch etzt öbbis woni no nie devo ghört han😌
  • Adriana schrieb: »
    stillberoterin?!

    ja genau sie vom spital hed das grad gmacht und glaub mini hebamme hättis au gmacht, hans den aber nüme brucht....
  • Silberstillhüetli hend miär mega ghulfä... innerhalb vo 2 Täg ischs praktisch verheilt gsi. 👍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum