Schwanger = Esse für zwei

ALOHAALOHA

906

bearbeitet 3. 03. 2019, 10:08 in Schwangerschaft
Das isch ja sonen typische Satz womer ame ghört..
was ja nöd stimme söll. Aber Mamis..😳

Ich han so hunger - jetzt echt. Geschter Abig ischmer soooo schlecht gsi, wili so hunger gha han - debiiii hets zNachtesse gä. Han aber ned chöne mitesse, het mich müsse übergä🤢.
Und ca. eh halb Stund vorem zNacht hani no Darvida gesse🤷🏼‍♀️🤨

Hend ihr au so Hunger gha? Am Ahfang gaaaar ned - 7kg abgno. Aber jetzt😳 ich wür suscht niiie so viel Esse - drum hets scho chli öbis “für zwei Esse“?😅

Kommentare

  • @ALOHA jo absolut..ich han am afang ide erste paar mönet nur chöne salzigs esse süesses het mi gar nöd sgmacht..noch dene drü möbet hanich zum teil huere inebige..de körper brucht die enerhie fürs kind..aber esse für zwei stimmt scho nöd 😉 es heisst dass mer eigentlich nur 200 bis 250 kilokal me zu sich nimmt wo sbaby brucht..das entspricht glaub so ame sandwich me. aber i han eifach biz glueged wenni zwüsched dute so hungeräst ka han nöd grad zuckerrichi sache sondern me so nussmischige, maiswaffle.
  • Ich han das au gha. Han au bi beidne immer hunger gha und riisigi portione verdruckt. Au nach de Geburt wegem stille. Han jetz es jahr spöter u müeh zum e vernünftigi portionsgrössi für mich z finde.... han irgendwie total s gspür verlohre. 🙈
  • Es esch wechtig, dass du ned für zwei essisch.
    Du wersch der nach de schwangerschaft sälber dankbar sii wenn das ned gmacht hesch 😂😂Ich han zum glück nur ca 1 monet er ss sone attake gha ansunste ganz normal.
    Aber ebe alles was de jetzt zviel issisch muesch nachher weder abnä ;-)
  • Das weti ebe au ned😳😳😳 aber mir isch den duuuurschlecht🤢 ojee das gitmer ja öbis
  • Mir isch au 16 wuche lang durschlecjt gsi, i ha ned mal me chöne ga schaffe weli all 30min über de schpssle ghange ben. Hab 3 kg abgna (hab nur 55kg gwoge)😂😂 und dene esches plötzlich verbi gsi.
    Aber da mer sgwicht immer scho wechtig gsi esch, han ich mech nega guet chöne ztug halte.
    Am liebste hani salat gösse netere essigsauce... da habimi chöne vollstopfe und es esch mer au nie schlecht devo worde ;-)
  • Han ane en rechtige salat rausch gha 😂😂 wie wenimi betrunke wäri hanimi ame gfühlt 😂😂
  • Sry für die viele kommis. Chume emmer uf senden weni ebis korriegiere will😂😂

    Also ebe salz und essig esch bekömmlich findi. Du chasch der ja tomatos und gurkene en mega mängine vorbereite und emmer enere tupperbox debi ha... und immer schön salze ;-)
  • mir isch durchgehend schlächt gsi, also 9mt. ich ha immer wieder chlini portione gässe, ha näbst de übelkeit täglich mehrfach erbroche & magebränne gha. cherry tomätli, salat gurke, blevita, knäckebrot, en öpfel/bire, es jogurt... und obwohl ich 7wuche lang täglich in mc donalds bi go pommes (1ss) und 2mt lang 2-5 pralinato glace (2ss) gässe ha hani nie meh als 8kilo zuegnoh🤭🤗🙈🤷🏻‍♀️
  • Mirj schrieb: »
    mir isch durchgehend schlächt gsi, also 9mt. ich ha immer wieder chlini portione gässe, ha näbst de übelkeit täglich mehrfach erbroche & magebränne gha. cherry tomätli, salat gurke, blevita, knäckebrot, en öpfel/bire, es jogurt... und obwohl ich 7wuche lang täglich in mc donalds bi go pommes (1ss) und 2mt lang 2-5 pralinato glace (2ss) gässe ha hani nie meh als 8kilo zuegnoh🤭🤗🙈🤷🏻‍♀️

    Ha aber ebe es esch nir phasenweise gsi nid 9minat lang. Ich denke wenn das 9 monat lang gmacht hättisch, höttidch scho chli meh zuegna😂Ich ben au 1 monat lang fast jede tag en bigmac go ässe😂
  • Ich han bi beidne ca.16/18 kg zue gno. S abneh nachene isch mer vil eifacher gfalle. Hets viil schwiriger gfunde weniger z ässe. Vorallem weredem Stille😏
  • @fuchs aber gad Salat sött mer recht ufpasse. Isch ja au zimli heikel ide Schwangerschaft. Klar dörf mers esse aber kochets Gmüess oder so het viel weniger risiko. Usserdem isch e usgwogeni ernährig mega wichtig.
    Allgemein ned für 2 esse aber doch luege dasmer sich guet ernährt. Ja kei Diät halte. Lieber 1 Kg zviel we zwenig. Isch fürs Baby wichtig das de Körper gnueg Nährstoff het. ❤
  • Ich ha i de 1. ss normal gesse und trotzdem meh als 25kg gue gnu😳 nah bim stille grad numal gwicht gue gleid 😩.. das heisst nid das meh bim stille abnimmt het mier de fa etzt grad numal i de 2. ss bestätigt das das nid stimmt 😔!!! Und ja ich ha 2 Jahr brüch bis ich uf 68kg wiedr gsi bi und bi 1.76 gross!! Ich esse i dere ss kei süesses under de wuchä und esse am obig nur nu Salat und 1 schibe Vollkorn Brot und trotzdem scho 8kg druf 😔😳😔!!!
  • Es isch sicher falsch wenn mer grundsätzlich seit mer söll für 2 ässe. Es wär aber denk ich au falsch eifach nüt zässe wennd hunger häsch. Ich han ide ss 16kg zuegno (bin aber au eher liecht untergwichtig). Es chunnt immer drufah wie dini usgangslag isch. Bi mier het mini fraueärztin nie au nur en piep gseit wege de gwichtszuenahm, bi öperem andersch wo scho vorher müeh gha het mitem gwicht sött sicher nöd soo viel zueneh. Aber lueg das doch am beste bim nächste termin direkt mit de ärztin ah. Übrigens: öpe 4 mönet nach de geburt hani alli kilos wieder dunne gha, ohni gross öpis zmache. Gwicht verlürsch nachher also chli vo allei.
  • Ich han i minere schwangerschaft 16kg zuegno 😶 han aber churz vor schwangerschaft mega abgno (sport) und wür säge jetzt nach 19mönet hani au wieder s start gwicht. Ohni ufs esse mösse zluege oder sport mache! Alles dank ek stille 🤪 nimmt mich so wunder wies isch weni gar nüm stille duen 😅
  • Ich han das ned so extrem äng gseh met was esse und was ned.... miesches eifach guet wäsche. Und salzig und essig het mer guet gege übelkeit gholfe. Ich han nur 8kg zuegna er ss 🤷‍♀️😂 und ben jetzt 4 monet nach geburt liechter als vor de ss. Aber me muess au säge, dass ich überhaupt kei wasseriöagerige gha han. Aber han au jede tag dast 4öiter trunke. Be emmer fast am verdurste gsi
  • 4liter?😳😳😳😳 wiiie um himmelswille hesch das gschafft? Ich wünschti mir dasi uf 1 liter chume😅
  • @ALOHA falls dänn wasseriilagerige chömed, viiiiel trinke hilft dä gege. mach dir tee, sirup oder wasser mit zitrone drin dasses dir schmackhaft wird. de durscht chunnt mitem trinke. ha lang nöd meh wie 1liter gschafft, mittlerwiilä hani mindestens 1liter bis zum zmittag drin, cha gar nüm anders🥤
  • du hesch wohrsch. eifach mega bluetzuckerschwankige.
    heisshunger. hani in beidne ss am afang extrem gha. mit vil protein und vollkornprodukt chasch es chli idämme. und es wird besser. und los nit uf irgendwelchi diät-tussis, wo nach dr geburt in ihrne alte hose heim sin. es git so vil wichtigers im lebe als mami/frau.
    gsund und usgwoge jo, aber bitte nit hungere!
    quark, hüttechäs, vollkornflocke, fleisch... hilft.
    und, in der erste ss hän mich d kilos au gstresst. jetzt, in dr zweite ischs mer wurscht. ich weiss nit emol, wo mini woog isch. ich weiss, dass ich eh nütt cha dergege mache und dass es widr weg goht, irgendwenn.
  • NessaNessa

    233

    bearbeitet 4. 03. 2019, 19:27
    ohh jees ich kennes... Ich han ide 8-10wuche die krässischte fressflash gha😂 und nacher hani eich normal gessr aber zuegnoh wie es fass😂😂 plus hani megaaa viel wasser becho.. s wasser isch den schnell wider weg so 2-3 tag nach de geburt. han 24kg zuegnoh er jsch jetzt 12wuche alt und mue no 7kg abneh bis zum startgwicht.. und ich luege mega ufs esse und gah all 2tag is gym. vom stille han ich gar ned abgnoh.. ha aber au ned viel geduld und bi sehr sportlich drum möchtisch schnell dune ha 🤭 freu mich au unentlich mini lieblings chleider wieder chene azieh😍👗👚👡 ich mue aber au no dezue sege ha 3mnt vor de ss ufghört rauche und han dete scho zuegnoh🤷🏼‍♀️ sicher 4kg. aber ganz ehrlich @ALOHA wehr dich ned gege dini glüscht.. gnüss eifach die ss🤗
  • GENAU wehr dich nöd gäg dini glüst mmmnhhh
    5793d040-3ead-11e9-a249-7d819c889dcc.jpeg
  • @Adriana en guete 😋
  • en guete! gnüses!
  • Adriana schrieb: »
    GENAU wehr dich nöd gäg dini glüst mmmnhhh

    😋😋😋😋 wet au
  • Ich ha während de SS und en Stille abgno...und defür danach 8 Kilo zue.🙈Min Körper spinnt immer chli und macht na viel s‘Gegeteil
  • @Yulia - ich glaub das ghört nöd ih jede post dri. Du chasch eh gruppe mache und den das det ahbüüte. Danke.
  • Ich ha leider au ständig hunger😅 s schlimmst isch wenni de ganz tag dihei bin... Sobald ich abglenkt bin gahts eich... Ha au scho öpe 6kg zuegnoh bin jetzt ide ssw 22
  • Ich frage mich wie das gaht ich chumä etzt de i die 25ssw und ha 12kg zuegnu 😱😩.. Aber vo was ich esse ganz normal 🤷🏼‍♀️ gmies, Früchte, härdäpfel und so Sache !! Ha i de ss scho 25kg zuegnu😔!! Und ich bi de ganz Tag i bewegig
  • Dönkes dra, vieles isch au eifach wasser und het nux metem esse zdue.
    Dur vieles trinke chan ner swasser chli vorbeuge.
    Ich han meeega durst gha er ss und han sicher fast 4 liter drunke am tag und han dur das fast gar kei wasser ilagerige gha :-)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum