SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1242527293095

Kommentare

  • Ich brauche eure Hilfe / euren Rat:
    Meine kleine (bald 8 Monaten) verweigert seit heute die linke Brust. Sie dreht sich weg oder fÀngt an zu weinen.
    Musste daher heute schon 3x abpumpen :-(
    Auch jetzt im Halbschlaf konnte ich sie nicht ĂŒberlisten.
  • Mamis bruche eui Hilf & Tipps
    Mini Tochter 2.5j gsi, gaht extra immer wieder go handseife neh im Bad & tuet sich gfĂŒhlti huuundet mal d‘HĂ€ndwĂ€sche. Das macht sie vorallem zum „provoziere“ & sie’s lustig find, will sie genau weiss sie sölls la sieh. Ich han fĂ€ng agfange de seifespĂ€nder id höchi stelle, aber das chans ja nöd sii. ignoriere nĂŒtzt leider au nöd. Wie chani das löse, dass sies nĂŒme macht? Erziehigstipps? 😄 das gaht wĂŒrkli scho eewigs so mit dere handseife 🙄đŸ€Ș
  • hallo swissmoms, ich chum nit druss, schriebed ihr jetz alles in die swissmomparty-gruppe ine?? chum nĂŒm druss do isch jo chrutt und rĂŒebe durenand und kommentiere chame nit?
  • @Sue: ja das isch i dem Forum leider so. Aber so wie i glese han, wĂ€nds es endere das mer au jede Post chan kommentiere. Ich bruche momentan beidi apps (das & local).
  • aber me chönnt jo au eifach jedes mol e neue thread eröffne, denn wĂ€rs wie bi swissmom?
    also die swissmomparty findi no komplizierter als localfamily... aber ich bi glaub z alt....
  • Uf Localfamily het grad d Jade es Bild postet voma kliina Einhorn. Vilicht isch das Mami jo do inna, wo das gsuacht het. 98119060-3ec8-11e9-8410-fddbd6aff348.jpeg
  • @Sue: ja das stimmt. đŸ€·â€â™€ïž finds so au meeega unĂŒbersichtlich
  • @Sue d Admin sind laufend dra ĂŒsi wĂŒbsch entgegezbe und umzeze. ĂŒbersicht isch au uf de liste 😊
  • Ängeli schrieb: »
    Mamis bruche eui Hilf & Tipps
    Mini Tochter 2.5j gsi, gaht extra immer wieder go handseife neh im Bad & tuet sich gfĂŒhlti huuundet mal d‘HĂ€ndwĂ€sche. Das macht sie vorallem zum „provoziere“ & sie’s lustig find, will sie genau weiss sie sölls la sieh. Ich han fĂ€ng agfange de seifespĂ€nder id höchi stelle, aber das chans ja nöd sii. ignoriere nĂŒtzt leider au nöd. Wie chani das löse, dass sies nĂŒme macht? Erziehigstipps? 😄 das gaht wĂŒrkli scho eewigs so mit dere handseife 🙄đŸ€Ș

    Was stört di de dran, dass sis macht? Ig la ĂŒsi so Sache eifach la mache und reagiere gar nid gross druf, das geit aber natĂŒrlich nume wenns keni „SchĂ€de“ arichtet.
  • @Sunshinemom: es isch eifach meega viel wo sies macht. all 15min gaht sie is bad, nimmt seife, chumt lachend & seit „ mamii han seife gno“ 😄 ich finds nöd tragisch, aber irgendwenn gheiet ihre d‘hĂ€nd ab vom ewige hĂ€nd wĂ€sche. 😂 wird warschindli wie bi allem e phase sie wo sie lustig & interessant find. aber e tonne seife & wasser go bruche & debi alles vollschmiere isch nöd grad s‘lustigste... Ă€mel fĂŒr sie scho đŸ€Ș
  • Ängeli schrieb: »
    Mamis bruche eui Hilf & Tipps
    Mini Tochter 2.5j gsi, gaht extra immer wieder go handseife neh im Bad & tuet sich gfĂŒhlti huuundet mal d‘HĂ€ndwĂ€sche. Das macht sie vorallem zum „provoziere“ & sie’s lustig find, will sie genau weiss sie sölls la sieh. Ich han fĂ€ng agfange de seifespĂ€nder id höchi stelle, aber das chans ja nöd sii. ignoriere nĂŒtzt leider au nöd. Wie chani das löse, dass sies nĂŒme macht? Erziehigstipps? 😄 das gaht wĂŒrkli scho eewigs so mit dere handseife 🙄đŸ€Ș

    @Ängeli es isch e phase mini het genau s gliche gmacht und wird au gli 3😂 jetzt macht si eifach nĂŒmi das spiel mit seifi drfĂŒr mitem zehnputze😂 si will stĂ€ndig ihri zehnli putze🙈😅 aber au das het scho wider mit dr hĂŒfigkeit abkno. Si sin halt uf endeckigsreis😊
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 5. 03. 2019, 07:19
    @Sue☀ : Ja du hast recht, es macht natĂŒrlich Sinn bei eigenen Fragen ein eigenes Thema zu eröffnen. Aber die Swissmom-Party hier kann man sehen wie eine „Kurze Frage, schnelle Antwort“ Gruppe, wo man nur Kleinigkeiten die vermutlich nicht zu einem vielkommentierten Thema auswachsen postet. Vielleicht sollten wir so eine Gruppe erstellen. Mach ich dann, denk ich. Aber sonst ja, gerne neues Thema erstellen. Das machts ĂŒbersichtlicher.
  • 🌾🌾🌾 Ich glaub ich leide an Schlafstörungen, ich werde nachts also jede nacht wach und hab dann mindestens 30 min zum wieder einschlafen, schlafe nie lĂ€nger als 3 std am stĂŒck. Wer kennts?
  • Guten Morgen ☀ @Fiosmama87 ich werde schon lange behandelt wegen Schlafstörungen. Bei mir war der erste Schritt zu realisieren, dass ich gar nicht so schlecht schlafe. Oft nimmt man es als zu wenig schlafen wahr, dem ist aber gar nicht so. Vielleicht hast du eine Fitnessuhr in der du dein Schlafverhalten tracken kannst und dann weisst du ja an was du bist.

    Solltest du lĂ€nger als 15min nicht einschlafen können, solltest du aufstehen und etwas tun, dass du nicht gerne machst (Bett wird so als Belohnung angesehen). Dazu tagsĂŒber nicht schlafen, Smartphone und Laptop abends weg, dass verhindert die AusschĂŒttung des Schlafhormons. Dies waren die Empfehlungen meines Arztes.
  • aber me chönnt jo au eifach jedes mol e neue thread eröffne, denn wĂ€rs wie bi swissmom?
    also die swissmomparty findi no komplizierter als localfamily... aber ich bi glaub z alt....

    Ich gseh swissmomparty meh als plauderecke 😊und wemmer was speziells dringend wett wĂŒsse, chamer en neue post ufmache. 🌾
    Admin
  • @Fiosmama87 das gseht bi mir öpe glich us,i ha eifach z problem dasi mi chopf nid cha usschaute weni im Bett lige.studiere da immer a 1000 Sache ume...🙄
  • Weis Ă€ch öbber welere kinder grössi das i bi aliexpress mues pstelle? Mi sohn het z 98 und i wet öbbe das es amene 104/110 entspricht. Merci fiu mau 😊
  • Guete Morge liebi Mamis
    We lang isch de Schub umde 18./19. Monet bi ĂŒch gange? Bi echt langsam dure. Er het imr super gschlafe, dNĂ€cht sind Horror sitme Monet und au sus, nur sMami und sus ja niemr andrs, nidemal de Papi... eeecht astrengend 😣
  • Dieser Moment...wenn du morgens deiner 2,5 J Tochter nach dem 100. „Nei sĂ€uber !!“ genervt die Kleider hinlegst und mit einem „dann mach selber“ das Zimmer verlĂ€sst und sie nach 5 Min stolz findet „fertig“ und tatsĂ€chlich komplett angezogen ist und du zwischen wahnsinnig stolz und einbisschen traurig schwebst, weil dein Baby schon so gross geworden ist.
  • @Sunshinemom das hĂ€tte ich auch gerne. Mein 4jĂ€hriger Sohn ist leider total unselbststĂ€ndig, resp. einfach sehr bequem
  • @Fiosmama87, probiere mal das Autogene Training aus wenn du im Bett liegst. Ich war erstaunt dass dies bei mir was gebracht hat sowohl beim schnellen einsvhlafen wie auch weniger erwachen. Vielleicht hilft es dir auch.
    Auch vielleicht was fĂŒr dich @tamtam86
  • Oh fraue ha grad die letscht sendig metem abschlussfest vo "wir sind klein und ihr seid alt" gluegt....be nur no am hĂŒlle gseh😭😭😭soooo herzig
  • @kläffchen ich glaube dass Jungs diesbezĂŒglich tendenziell weniger Ambitionen haben als MĂ€dchen, so ist es jedenfalls in meinem Umfeld. DafĂŒr musst du wahrscheinlich nicht argumentieren weshalb der rosa-gepunktete Pulli nicht mit den gelb-gestreiften Hosen kombiniert werden kann... đŸ€·đŸ»â€â™€ïžđŸ˜‚
  • @Sunshinemom das ist so. „Möchtest du deinen Batman Pyjama anziehen?“ Jaaaaaaaa!

    Er hat auch Vorlieben, aber ist eigentlich fĂŒr alles zu haben. Das finde ich auch schön, dass er sich ĂŒber Kleinigkeiten freuen kann, damit steckt er die kleine Schwester an. Sei es ĂŒber ein Weggli oder etwas anderes.
  • @Fiosmama87 und @tamtam86 wenn ich Abends oder in der Nacht nicht mehr einschlagen kann, mache ich folgendes: bewusst alle Körperteile (FĂŒsse, Beine, Rumpf, Arme, HĂ€nde, Kopf) entspannen und von 120 rĂŒckwĂ€rts zĂ€hlen. Irgendwann verzĂ€hl ich mich dann meistens, probiere wieder rĂŒckwĂ€rts weiter zu zĂ€hlen und schlafe so relativ schnell ein. (War mal ein Beitrag davon in 20Min. und bei mir funktionierts ziemlich gut)
  • @Goldfisch hm.....ok,muessi villicht mau probiere.👍
  • @sorriso: ok danke dir 😉😘
  • TOOOLLLLL de moment wo der de kaffi uselosch und denn merksch dass kei milch me hesch đŸ˜€
    Admin
  • 60870b20-3f4f-11e9-8195-ed31309209df.jpeg đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ‘ŒđŸ»
  • Sunshinemom schrieb: »
    Dieser Moment...wenn du morgens deiner 2,5 J Tochter nach dem 100. „Nei sĂ€uber !!“ genervt die Kleider hinlegst und mit einem „dann mach selber“ das Zimmer verlĂ€sst und sie nach 5 Min stolz findet „fertig“ und tatsĂ€chlich komplett angezogen ist und du zwischen wahnsinnig stolz und einbisschen traurig schwebst, weil dein Baby schon so gross geworden ist.

    hahah genau i dere Phase simer au!!!
  • Lohnt sich so en MC vom Lidl? Wie muess ich mir das vorstelle? Macht mer denn alles nur no mit dem?🙈 was chan mer alles demit mache?
  • Ah das zahne artet be eus rechtig us. Jetzt schlahtver sich scho met de hand as muul. Es esch aber wiit und breit na kei zahn dgseh, das gaht scho öber 4 wuche so. De kiefer obe esch hart. Gaht das jetzt so lang bes mal ekne durebricht oder was?
    Es get ke sekunde wo ned dfust oder mettlerwile de fuess em mul steckt. FlĂ€sche verweigeret er, brei gaht au nur met stopfe ine.... er muess doch ergebdwas Ă€asse. Und schlemme gester escher ei tag super drufe gsi und hĂŒt esches weder so schlimm. Weiss nĂŒm was mache, chanem ja ned alpott dafalgan gĂ€ 😭😭😭😭😭
  • @fuchs Zahngel helft au ned?
  • Gar nĂŒt hilft usser schmerzzĂ€pfli. Han scho jedes zahngel usprobiert. ChĂŒgeli helfe vll 5 minute... bissring willer nid, nuggi will er nid
  • I frage no einisch.
    Weis Àch öbber welere kinder grössi das i bi aliexpress mues pstelle? Mi sohn het z 98 und i wet öbbe das es amene 104/110 entspricht. (LÀngt es 3T?) Merci fiu mau
    😊
  • FrouĂ€: Kontrollieret d‘Chind jitz scho nach Zecke, mini Tochter hett hĂŒt einĂ€ hinderem Ohr kha!
  • @Stöpseli es esch uu schwierig zum sĂ€ge mer jend fĂŒr ĂŒsees baby au bstellt vo derte und hend meistens 3 odr 6 monet usglĂ€se und es escj teilwis sooo en grosse unterschied vo de grössene obwohl s gliche druffe staht. Due bewertuge lese und lieber eis grösser bstelle
  • i han 1x bstellt und find extrem nöd ussagekrĂ€ftig..bi mir isch immer gstande 0-6 mönet oder mengisch sogar 0-12 mönet..jo toll đŸ€Šâ€â™€ïž
  • i frog ez glich do inne..:
    Liebe Mamis ez muni glich mol id Rundi Froge. Ich chum morn idi 35.SSW. I han scho sit mitte SS immer bizli Kontraktione (Üebigswehe,wildi Wehe). Sitcere Wuche het sichs ez grad recht extrem ghĂŒft. I bis am letschte Fritig go zeige..hend alles gmacht US, CTG, GMH gmesse usw. Sie hend gseit GMH seg es bizli verkĂŒrzt sus aber alles i.O. Ez hanich hĂŒt uuuu huere viel Kontraktione..hans mol zellt und bin uf 17 cho i einere Stund. Es zieht zum Teil au es biz ide Liste und mĂ€nhisch au so chli in Analbereich abe. Aber sus schmerzlos. Zum Teil mussi bim laufe ahalte wells de Buch so bockhert wird unds unagnehm isch. Was wĂŒrded ihr mache? Eifach beobachte?
  • Mir tut der Bauchnabel weh đŸ˜Ș. Was kann ich dagegen tun? Bin in der 34 Ssw. Er ist komplett rausgeploppt 😬
  • @Adriana sobald du dich nĂŒm wohl fĂŒhlsch, lieber am Spital alĂŒte. Ev chönds dir es Schmerzmedi mitgeh, wenns nur Üebigswehe sind wo dir i dem Sinn nix helfed. Und 35 Wuuche isch eher zfrĂŒeh. 😘
  • @fuchs fĂŒhle mit dir und liese gern mit, bi eus ischs noned ganz soo extrem aber wird immer schlimmer und au eeeendlos frög mich au jede tag wenn die zĂ€hnli endlich chömed das es ihre wieder besser gaht.ganz zu schweige vom schlafe all par stund isch sie wieder wach😓
  • e0db4fe0-3f7a-11e9-8195-ed31309209df.jpeg uf gfahr hi dasi mi unbeliebt mache willis bereis uf LF posted ha... aber bi Ă€cht verzwieflet
  • Ihr nacht wenns gar ned gaht, gebi ehre dafalgan. Aber das send jetzt vll 5 nĂ€cht gsi e de letschte 4 wuche. Ansunste schlaft er na guet (chunt 1-2x en 12h)
    De tag esch eifach de horror.. undd ases halt emmer weder chunt die gabzi ziit. Jetzt esch au no gad de schub drine. So viel wie er am tag brĂŒeller muesses ja er nacht schlafe... wör au erschlpft vo dem ganze rumgeheule 😂😂
  • @Ahoi ich wĂŒr am telmed vo dinere kk alĂŒte und um Rat fröge. Hoff es besseret bald🍀
  • @Ahoi das tönt nit schön. 😔 Fis Imminsystem isch im Moment so abagfahra, dass du grad alles kriagsch. Frog nomol din FA betreffend da Medis wo vom Huusarzt kriagt hĂ€sch. Ganz guati Besserig.
  • @Ahoi warum unbeliabt? Du suachsch Hilf, isch doch egal wo. Localfamily isch nit SVP und z Babyforum d SP! 😂
  • @fuchs ja das isch verstĂ€ndlich daser denn erschöpft isch vom ganze zĂ€hnizĂŒg de ganz tag, bi eus fangts immer so um di 6 am abig ah richtig heftig zwerde und suscht bisst sie ĂŒberal dri was sie grad id finger kriegt😅
  • @MilchmĂ€dchen nei 🙄 aber i han ko kei krĂ€mpf oder sz es sind jo die ĂŒebigswehe woni mi denn frog ob mer das mit magnesium unterdrĂŒckt..
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum