Reitstunde für Kinder

Ladies- chan mit öper säge ob 120.- viel isch nur für e schnupper Ritstund? Das Privatstunde im Ritsport tür sind das weiss ich. Mir gahts rein nur um e Schnupperstund. Danke Eu für Antworte!

Kommentare

  • Findi viu z viu...
  • Findi ou viu z viu
  • Ich find es chunt uf de Ort druf ah, bi eus ide Region ischs ned viel. Stockeguet wärs au det ume.. Mir hend für dSchnupperstund au de normali Priis zahlt.
  • mrspfeffer ebe ich rede vom Stockeguet. Muess mi demfall mal biz schlau mache ussert hetisch grad en Tipp wo ich in schicke chönt🤪.
  • Ja mir hend sie au is Stockeguet welle schicke, aber sie gaht jedi Wuche 1x und das isch mer ztüür (vor allem will sie uf eis bestimmts Pony und das wennds wieso au immer ned ge, obwohls ned zude private ghört).
    Lueg mal bim Kolbehof, die sind au no gross. Weiss aber ned wie sie priislich sind. Mir gönd jetz zum Elfehof (1h - 75.-), isch jedoch 30min vo Kilchberg. Aber sie macheds mega toll und mir gönd immer wieder Pony Spaziergäng det go mache will mer dPonys allei füehre dörf ohni Begleitig.
  • oder sowas 🤔kenns nöd. hans nur letsti grad gseh und denk, sowas heti cool gfunde als meitli 😂http://ponyreitenzürich.ch/pony-reiten/
  • mrspfeffer fahrsch würkli bis uf Sins?🙈 Ich lueg gern mal de Kobelhof a danke dir😊
  • mrspfeffer welläs Pony isches? Das chline wisse?
  • Ja fahre amigs. Isch ja nur eimal pro Wuche😂 ich spaziere denn mit de chliine und di Grossi und min Maa riited. S wisse mit de schwarze fläcke wie de kleiner onkel vode Pippi.. dakota heissts
  • Für chind findis scho ehner viel.
    Als erwachseni hani amigs für 30 Min 70.- zahlt, dän chunts wieder öpe ane.
  • Jaaa ich weiss weläs. 😂🙈
  • Hahaha ebe und das hett sie welle und denn hends gfunde „nei segi zu wild etc.“ aber sorry denn sölleds es ned ahbüte offiziell🤦🏻‍♀️
  • Das isch würkli blöd. Min Sohn het hüt nämli genau das chline wisse gse. Fallt halt eifach uf well die andere dunkel sind.
  • Ebe ja genau isch so.. und mini isch ja scho paar Mal gritte aber ebe kei ahnig🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
  • I finds au zviel. Sind das halleritstunde? Und wie alt isch denn s‘chind?
  • Aso ich finds definitiv zviel. 🙈
  • Würd Rümlang in frag cho oder wär das zwiit?
  • Claudia_yali schrieb: »
    I finds au zviel. Sind das halleritstunde? Und wie alt isch denn s‘chind?

    Claudia nei isch glaub dusse. Min Sohn isch 3 jährig.
  • Avenira schrieb: »
    Würd Rümlang in frag cho oder wär das zwiit?

    Oh das isch genau so öpis wo ich sueche🙈😍. Muess mal luege, Rümlang isch halt scho au en Weg aber genau so öpis suechi für in. Ich überlegs mer und denn würdi mi melde.
  • Ja es isch dusse😊 lueg mal sust na ponyerlebnishof in mettmenstette. Isch nur 20min vo eus. Hend det ihre Geburi letscht Jahr gfiired. Die hend au so en Pony-Club mit de Eltere am Weekend
  • Mit 3-jöhrig isch er aber au no viel zchli für riitstunde. Do langet chli ponyriite definitiv
  • Claudia_yali schrieb: »
    Mit 3-jöhrig isch er aber au no viel zchli für riitstunde. Do langet chli ponyriite definitiv

    Du lug, er het so freud und will umbedingt go rite. Im Stockeguet würd er mit Pony die Schnupperstund mache. Die verlanget 120.- und düend zerst sPony putze und denn düends rite.
  • Aso es muess keis Ross si🙈.
  • jaaa einiges zviel
  • Also in Mettmestette sind mir au scho go ponyritte und sie hend sie au zerst gstriglet etc. Und nachem spaziergang nomal putzt, gfüetteret und so😊
  • Ig ritte säuber sit über 30 Jahr und gsehs wie d Claudia, mit 3 isch er definitiv z chli zum richtig lehre rite, was aber nid söu heisse, das er nid cha fröid ha ufemene Pony dür d Gägend z spaziere aber ig würd a dire Steu e günschtigeri Müglechkeit sueche wo dir beidi fröid chöit ha. Es git z.T so Eltere-Chind Agebot wo d Eutere aktiv mitmache.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum