Trockenwerden đŸšœ

Hat jemand Erfahrung mit Trainings-Windeln? Sind ja ziemlich teuer? Lohnt sich die Anschaffung?

Kommentare

  • Han kei Erfahrig mit Trainingswindel ha z‘erst einfach Pants gno und denn grad uf Untethose umgstellt. Ha eifach ganz viel Untethösli kauft ( 6er PĂ€ck) will es git halt scho ab und zue „UnfĂ€ll“
  • @strawberry het de dis Chind vo sich us das wöue?
  • Ja zwĂŒsched Wiehnacht/Neujahr hĂ€t sie welle kei Windle meh azieh bi aber nur no am wĂ€sche gsi🙈. Denn hĂ€mmer wieder e Phase gha wo sis nur hĂ€t welle Windle azieh. Jetzt hĂ€mmer no ab und zue en Windeltag vorallem wenn sie nöd so zwĂ€g oder mĂŒed isch. Ab und zu gits au no en Pipiunfall😂
  • Han mi au gad informiert.
    Mir sinds z tĂŒĂŒr und unnötig.
    Mer hend jez pampershösli windle kauft, die chan si ufe und abe zieh und somit ufs wc gah. Si nennd si "unterwindle" đŸ€Ł
    s Ziil isch das keis bisi id Windle gaht.
    Klapped deheime guet, sobald öpis lauft vergissd sis...
    Gaggi machd si unterdesse is Wc..
    si esch jez 2 1/2
  • Mir hends öpe so gmacht

    https://convertkit.s3.amazonaws.com/assets/documents/29908/583346/trocken-werden-windelwissen.pdf

    Da ich döt no es 5 monatigs gha han hani nöd soo vil ufmerksamkeit chöne geh, aber es het super klappt. Min Sohn isch sit 2,5 komplett trocke. Au i de Nacht.
    Falls ihrs mal uf e anderi Art wend probiere. 😏
  • @Anni wie lang hender ka ? 😊& hett ers vo sich us wölle ? 😊
  • Es heten sehr interessiert. So riichtig wele wer jetz glaub ĂŒbertribe. S wickle heten eifach gnervt😂
  • zwĂŒscheddure heter au wider wele d windle azieh, will s ganze hald nĂŒm neu und interessant gsi isch. uf s wc gah, hĂ€ndwĂ€sche und git hald au was z tue. Aber da bini eifach konsequent blibe. 😏
  • Wie lang isch no schwirig zum sĂ€ge. So kompeltt uf de bode bisled heter vilicht zwei mal gmacht. Gagi eimal. Di erste tröpfli sind aber scho sicher 3/4 tĂ€g no ufem bode/ hose glandet. Sither eigentlich nie me. Au i de nacht hemer nur zweimal en unfall gha woner 40grad fieber gha het.
  • Cool! Mine wird 3 am 22.MĂ€rz & macht diheime kei astalte zum troche werde đŸ„” mi gruusets langsam es bitzeli de đŸ’© z‘wickle 🙈
  • Ich kenn die ned, mini hett churz vorem
    2te geburi kei windle meh welle ha und denn hemer sie konsequent am tag weggla. Egal ob dusse oder dihei. FĂŒr unterwegs im auto etc. Hani mer krankeunterlage wo sehr suugfĂ€hig sind kauft fĂŒr zum drunter legge. Und znacht hett sie 2 wuche na windle gha aber die sind jede morge troche gsi und denn hemer sie au det weggla und eifach die unterlag na en monet drunter tah. Es hett eimal en unfall ge sust nie.
    Sie hett dörfe sticker uswĂ€hle und fĂŒr jedes mal bisi oder gaggi hetts wieder eine ge. Es halt ned alli was vo belohnige aber da hett sie kein schafe devo treit und sticker sind jetz au ned DAS riese gschenk das sie sich unter druck gfĂŒhlt hetti oder so. đŸ€·đŸ»â€â™€ïž bi eus hetts uf jede fall klapped und mir hend nie problem gha.
  • @schildchrötlimel Ig ha so trainingswindle ĂŒbercho und finde se praktisch wĂŒu si haut scho meh ufsuge aus Unterhose aber zwingend nötig si si sicher nid.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum