Trennig...

anonymanonym

1

bearbeitet 9. 03. 2019, 16:17 in Familie und Beziehung
Ich schriebs anonym weil ich nid wet das mich öper erkennt...han es chlises chind...läbe met mim mah inere partnerschaft mir sind aber ned ghürote..schaffe ned.. es lauft zimlich scheisse und bi mir am überlegge wie ich mitere trennig dra wär....müsst mer eigeti wohnig sueche en job mis chind de i ne kita tue...also ich wär vollkomme ufgschmisse.

Wüsset ihr das tönt ez blöd aber bis ich wieder en job würd gfinde würd ich irgend en unterstützig vom sozialamt becho??

Kommentare

  • Liebi Anonym
    Es tuet mer sehr leid bisch i dere Situation 😔Jo du chunnsch hilf vom Sozialamt über. Ich wür grad en Termin abmache dötte. Sie helfet eim au bi de Trennig, dass au Möbel etc. bechunnsch und es Lebe ufbaue chasch.
    Wennd Situation no ushaltbar isch wür ich aber wenn ich dich wär z‘erst en Job sueche etc. will bim Sozialamt alles zruggzahle muesch sobald es bitz Geld hesch.
    Ich wünsch dir alles gueti 🍀 🍀
  • Liebi Anonym

    Das tuet mer leid...du wirsch vom Sozialamt sicher unterstützt, vorallem wel du auno gewillt bisch zum goh schaffe...

    Hoffe s chunnt alles guet für dich!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum