đŸšŒđŸšŒBodys oder Wickelbodys?đŸšŒđŸšŒ

Was sind oiieri und d’Manne Favorite? Es gaht vorallem um die 2-3 Mönet? Eher Wickelbodys?

DankeđŸ˜đŸ€—

Kommentare

  • Am Afang absolut WickelbodysđŸ‘đŸ»
  • Wickelbodys!!!! đŸ™ŒđŸœ
  • Bis zu welere grössi den? Hender au scho im 56gi kauft?😅
  • twillytwilly

    133

    bearbeitet 11. 03. 2019, 15:48
    Ich han mit Grössi 50 gstartet. Und sind no vell zgross gsi😍 Baby 50 cm und knapp 3’000 g. Hmm, ich glaub so die erschte 2 Grösse, nachher isch sBaby „stabiler“â˜ș
  • Jösssses gott😅😍😍 danke viel malđŸ™đŸ»
  • I liebe allgemein wickelbodys. Vorallem wenn dehei ned zviel alegge wotsch, get die 2ti lag vore am bĂŒchli gnue wĂ€rmi das da
  • Völlig lĂ€nget😊 sorry be uf senden cho wĂ€red em schribe😂😂 nach so viel jahr emmernoni fĂ€hig vom tastaturhamdy uf display z schribe😂😂
  • Ich han grad im 56 kauft. Min chline isch 52cm gsi. 50gi isch ihm zchli gsii.
  • uhh ich find s git ken grössere Seich als Wickelbodies... han mini alli gad wĂ€g gĂ€ 🙈😅 so es gschnusch immer und ich finds vöölig ĂŒberflĂŒssig 🙈
  • Wickelbodys findi unmöglich!! 😂 definitiv normali
  • I finda bi ganz kliina Babys Wickelbodys super. Viel eifacher mitem Köpfli.
  • 🙊🙊🙊 jetzt bisch ned witer als vorher😂
  • Vör di erschte 2 mönet hani am liebschte wickelbodys gha
  • Ich und min Maa liebed Wickelbodys. Git nĂŒĂŒt muesahmers als wend 5 mal am Tag musch en vollgschii... đŸ’© Body em Baby ĂŒber de Chopf inezieh. đŸ€Ł Finds allgemein mĂŒehsam e somene Chline chnopf öpis mĂŒse ĂŒber de Chopf zieh. Ich han alles erst ab Grössi 56 aber au das ned lang brucht. 50 hani gar nie gha.
  • Danke oiiđŸ€— hami soebe fĂŒr wickelbodys entschiede😅 das mitem verschiessene body isch eeeeecht mĂŒehsam😂 has ide krippe au ghasst und ha ebe keis baby gha miteme wickelbody😬😅
  • susu schrieb: »
    I liebe allgemein wickelbodys. Vorallem wenn dehei ned zviel alegge wotsch, get die 2ti lag vore am bĂŒchli gnue wĂ€rmi das da

    Das mitem bĂŒchli isch auna es guets argument. So wiit studieri gar ned😅 vorallem wens den chli buchweh hend ischs ja topđŸ˜đŸ‘ŒđŸ»
  • am afang unbedingt wickelbodies 👍 sobald si sich chönd dreihe nĂŒmme.
  • Ich het mine beide nie normali bodys chönĂ€ allegĂ€... ja nĂŒt ĂŒber dĂ€ chopf đŸ€ŁđŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
  • Nomol e Stimm fĂŒrd wickelbodysđŸ‘đŸ» sind am afang eifach meega praktisch😊 min sohn isch 14Mt gsi und hend no settig wonem ez no passed.
  • Chas sii das die wo ned gern Wickelbodys hend sötigi zum Binde gha hend? Will bi dene mit de Druckchnopf verstahni ned was so schlimm set si? Oder us welne GrĂŒnd findet ihr die so schlecht?
  • Mir hĂ€nd au beidi lieber di normale gha, die gönd schnĂ€ller zu aalegge. Am afang muesch der am beschte vode hebamme zeige lah wie mer de body ĂŒber de chopf streift (s git sonen griff). Aber am beste eifach mal beides usprobiere. 😉
  • Nei ich han keini zum binde gha. Nur mit druckknöpf. Hey ich han die richtig schlimm gfunde bi beidne kind nie benutzt. So viel knöpf zum zuemache und luege wo chunt wele ane. Han die normale viel eifacher gfunde au weg de sxh**** ich mein du ziehsch ja nur d vordersite vom body ĂŒbere kopf quasi so geg hindere d kacke gaht ja ned ĂŒbere kopf 😅 ich finds es tolls thema 😂
  • Avenira schrieb: »
    Chas sii das die wo ned gern Wickelbodys hend sötigi zum Binde gha hend? Will bi dene mit de Druckchnopf verstahni ned was so schlimm set si? Oder us welne GrĂŒnd findet ihr die so schlecht?

    genau wi Kismet seid. Mit Druckchnöpf, so vil Chnöpf... so unnötig đŸ€ŁđŸ€Ș Ich finds au kes Problem öpis ĂŒbere Chopf z zie... s Gaggi hani zĂ€mĂ€ grolld im Body und den ĂŒbere Chopf. Find die Bodies entwirre viiiil mĂŒesamer đŸ™ˆđŸ™ˆđŸ€Ł
  • AveniraAvenira

    172

    bearbeitet 12. 03. 2019, 08:25
    Haha so spanned. 😂 Mir gahts genau anders ume. Scho intressant wie verschiede das isch. Guet muss sege han es Chotzbaby gha und sin Body isch immer vollkotzed gsi. Aber ich han die normale Bodys ghasst gha. Und ich han scho gwĂŒsst wie mers Köpfli richtig hebed. Aber trotzdem. Min Maa wo sust so Druckchnöpf Sache hasst find Wickelbodys ebe au besser. Deswege hani denkt ihr heged vilicht die zum Binde gha. 😝 😅
  • Chleine tipp: 99% vo de bodies cha me so abe zieh dass me d‘kacke ebbe nid ĂŒber e kopf streife muess! Git e grund sin bodies gschnitte wie si sin 😅
  • Ich ha gsamthaft 2 wickelbodies gha. Has au dr horror gfunde-die viele knöpf hĂ€n mi wahnsinnig gmacht 😂
  • Blöödi frag aber was sind wickelbodys?
  • Ich liieebe wickelbodies, min mah het sich grad am afang au viel wöhler gfĂŒhlt wenn er nĂŒt ĂŒber de chopf het mĂŒesse zieh.
  • Ich bin Wickelbodys fan
    gits nur bis grösse 74
    min Schatz isch nie klar cho mit denne han fĂŒr ihn anderi kaufe mĂŒsse
  • @ally
    0f23b2a0-44c3-11e9-aae9-552ca906273e.jpeg
    chasch zueknöpfe musch nöd ĂŒber de kopf zie
  • normali bodys đŸ€·đŸ»â€â™€ïžvo Ahfang ah 🙂
  • @Baslerin Ja das weisi au dasmers chan gege abe abzieh aber das findi genau so doof wie ĂŒber de Chopf. đŸ€·â€â™€ïžđŸ˜‚
  • so oder so gwöhnt mer sich a beides findi. Ich ha eifach immer das kauft wo mir optisch gfallt, egal ob wickel oder ned.. Und wens vollegschisse sind vo obe bis abe hesch e e riese sauerei egal mit wellem bodyđŸ€•
  • am ahfang hani wickelbody praktisch gfunde aber han de schnell mĂŒesse sege finds nid so toll den min chline het immer en extrem offene hals brust bereich gha mit dene und drum hani de seehr schnell uf schlupfbodis gwechslet wel die eifach schöner schlĂŒsset umd de brust hals bereich🙈 Mitlerwile gots super den pullover sind jo a nid zum wickle drum passts fĂŒr ĂŒsâ˜ș und jo am ahfang hani hald da gha wo i becho han und bi froh gsi drum đŸ™đŸ»đŸ™đŸ» mit de Zit macht halt jede so sini erfahrige und weiss was fĂŒr sich oder sis baby am beste isch😉
  • hend eus jetzt au weder mit wickelbodts ideckt... solang sie nonig de kopf guet chönd hebe und ned so viel körperspannig hend isch es so mĂŒessam öbis ĂŒber de kopf zieh.... so chansch sie eifach is body ie legĂ€.... und zueknöpfe... und das mit em gaggi isch soiso es argument....!!!
  • I be dankbar gitz wickelbodysđŸ€Šâ€â™€ïžđŸ˜Š s mĂŒsli het ez en helm becho för en momĂ€nt u i bruche drum nor no wickelbodys (mĂ€ngisch o normali aber eher sĂ€lte) 😊😊
  • Minifee schrieb: »
    wel die eifach schöner schlĂŒsset umd de brust hals bereich🙈

    ouu ja das stimmt! d wickelbodys sind immer u usgschnitte
  • Ig ha beides gha aber im momĂ€nt sit ca zwöi wuche lieber wickubodys wĂŒu mini chlini plötzlich nĂŒt meh ĂŒbere chopf wott la zieh...wehrt sich richtig und wotts wieder abzieh drbi isch Ă€s ja ou fasch eis jahr keis problem gsi mit normale bodysđŸ™ˆđŸ€·đŸ»â€â™€ïž
  • Ich hasse wickelbodys 😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum