Lagerungsschwindel

Ich han scho länger speicheldrüessestei.. isch immer so phasewiis wos wieder chli verstopfed und den weh macht bim ohr ..trinke den amigs viel zitrone wasser den lösed sich die stei..jetzt isches aber soo das mir sit de Geburt so viel drümlig isch .. chönt das jetzt au sii das es lagerigsschwindel wär und die steinli ins glichgwichtsorgan göhnd?🤔🤔

was chani da mache?

Kommentare

  • ich han paar mönet nach de geburt vo minere tochter au schwindel gha, det ish es wege isemangel gsi.
    jetz hani sit über e wuche au schwindel, bin i de 20.ssw, d‘FÄ hät jetz uf lagerigsschwindel tippt & am mäntig muessi zum huusarzt. hoff es isch glii verbii, isch sooo es scheiss gfühl.
    kenne mi mit dem wo du häsch leider nöd us. aber chan dir guet nahfühle wie blööd das es isch.‘😘
  • Danke Ängeli 🙂hanau isemangel 🤔 und den chan eim au drümlig si?? gar nid gwüsst🙈
  • Wänns en Lagerigsschwindel isch, gits eso Übegi, wo me cha mache. Danach isch es meistens weg!
  • anschiinend 🤷‍♀️ isch ämel bi mir so gsi. woni den isetablette gno han ischs weg gsi.
    jetz gangi morn ebe zum arzt go luege was es jetzt isch. hoff de chan öpis mache
  • ou jo hoffi au für di 🙂 brichtisch den 🙂✊🏻✊🏻
  • hey sarah
    also es gaht mer hüt wieder besser & hüt hani kei schwindel meh gha bis jetzt. de arzt tippt au uf lagerigsschwindel. das chöng eifach so uftrette. hoff es isch jetzt verbii nach 1.5wuche.
    wie gahts dir?
  • https://www.stgag.ch/uploads/tx_comsolitdocs/neurologie_lagerungsschwindel.pdf

    mir hät er no de link ge, mit dene üebige. mer muess aber ufpasse wenns eim fest schwindlig isch, dass öper debii isch & en chömel sött ha, falls eim schlecht wird & mer muess erbreche 😬🙄😂 het er gseit 🤷‍♀️
  • ok den hoffemer es blibt jetzt ganz weg 🙂 han gester zwei isetablette gnoh sither isch besser🤔 weiss jetzt nid obs weg dem isch danke dir für de link😃🤗
  • bitte 😘 dir au gueti besserig 🐞
  • jetzt isch mir wieder so schwindlig 😓mit chopfweh und schlecht voll komisch
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum